Jump to content

Doorrijden terwijl de auto is ontploft


GTAVC

Recommended Posts

Ik reed een door maffia gebied dus begonnen ze allemaal met shitguns uzi's en pistolen op me te knallen mijn wagen gaat in de fik dus wil ik een andere pakken maar door de shotguns begon die auto te branden toen ik instapte en de wagen was ontploft maar ik was niet dood :bonk: en ik kon er nog gewoon een paar seconden in rijden en toen ontplofte hij nig een keer en was ik wel dood :cab: is dit een bug ofzo want bij andere stukken gebeurt het niet

Bewerkt: door GTAVC
Link to comment
Delen op andere websites

Klinkt inderdaad als een bug, die voor mij (nog) onbekend was. Ikzelf heb dit wel eens meegemaakt bij GTA San Andreas, maar nog nooit bij GTA III. Dat wil uiteraard niet zeggen dat het hier niet mogelijk is, want het tegendeel blijkt wel weer. Deze bug hoeft niet persé een bepaalde oorzaak te hebben, maar het is natuurlijk wel mogelijk. Bijvoorbeeld: Heb je cheats of mods gebruikt in de betreffende savegame?

Maar goed, het is zowiezo een bug, met (gelukkig) geen ernstige gevolgen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nee ik cheat in GTAIII niet ik ben bezig met de 100 procent en ik heb hem op PS2 dus kan ik het niet modden

Mooi, dan heeft deze bug dus zowiezo niet met een bepaalde oorzaak te maken, en is er dus niks aan de hand. Het is gewoon een bug waarvan de kans bestaat dat deze bij je optreedt. Niks om je zorgen over te maken dus, want zoals ik al zei; 'Deze bug heeft geen ernstige gevolgen.' ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...