Jump to content

Plattegrond GTA 3 in het spel zelf


2000andOne

Recommended Posts

Is er in gta 3 ook een complete plattegrond te vinden net als bij vice city(die kaart in het menu alsje op esc klikt.)?

Vind het behoorlijk lastig soms om overal naartoe te rijden, zeker als er een missie met tijdslimiet is.

Link to comment
Delen op andere websites

Jazeker. Hiervoor verwijs ik je even naar deze pagina van WikiGTA. Hier zie je een aantal plattegronden, die een overzicht geven over de spelwereld van GTA III. Je kunt zelf kiezen welke kaart je het handigst vind om te gebruiken, want er staan er meerdere. :)

Die had ik gezien, maar ik bedoel in het spel zelf, niet dat ik met een uitgeprinte plattegrond ga zitten.

Dus het zelfde als bij vice city in het esc menu, met gelijk een stip waar je bent. (niet dat kleine radar dingetje tijdens het spelen)

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, helaas, in GTA III heb je net de beschikking over een ingame plattegrond van het spel. Alleen het kleine radarschermpje is beschikbaar tijdens het spel en daar kun je wel een klein beetje zien waar je je bevind. Maar een mooie grote map zoals in San Andreas heeft GTA III niet.....

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...