Mr.stickz Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 de titel zegt het al heeft iemand een screen van dat zwem bad waar je door dat huis heen kunt ofsow??? volges mij was dat ergns in muhollaand zoekfunctie hef nix gevonde >>> Door Bling: Dit is geen Easter Egg. Verplaatst naar "SA General". <<< Reageren
SWYV Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 (bewerkt) zou het niet een van de geheime toegang tot blue of gray hell ofzo (door de raam lopen dan valt jij, correct?) Bewerkt: 13 februari 2007 door SWYV Reageren
michelIII Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 (bewerkt) ik heb een plaatje waar je ook de bleu hell in kan gaan mischien ook handig? hier plaatje ik zoek nog wel ff naar die plaatje bij zwembad hier al de locatie hier>>> daar moet je bij het zwembad in dat hoekje lopen dan val je naar beneden als je niet wil vallen gebruik dan de jatpack cheat Bewerkt: 13 februari 2007 door michelIII Reageren
Mr.stickz Geplaatst: 13 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 ja ok bedankt maar de boveste waar is dat??? ik heb een plaatje waar je ook de bleu hell in kan gaan mischien ook handig?hier plaatje ik zoek nog wel ff naar die plaatje bij zwembad hier al de locatie hier>>> daar moet je bij het zwembad in dat hoekje lopen dan val je naar beneden als je niet wil vallen gebruik dan de jatpack cheat maar kon je dan niet in dat huis en op de tweede verdieping ofsow had volges mij zoiets op internet gevonde >>> Door Bling: Plaatjes uit quote gehaald en overbodige aantal lege regels verwijderd. Als je dit voortaan vermijdt, zien je posts er ook wat overzichtelijker uit. <<< Reageren
SWYV Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 ik gok op Blueberry (mijn lievelingsdorp van heel GTA SA) Reageren
michelIII Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 SWYV heef gelijk het is bleuberry Reageren
Dx11 Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 Misschien bedoel je dit: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...05&hl=ramen Reageren
Mr.stickz Geplaatst: 14 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 Misschien bedoel je dit:http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...05&hl=ramen neej ik bedoel eigelijk dat je erges door een zwembad heen kan en dan zegmaar met de jetpack in dat huis en dan kon je naar de tweede verdieping met je jetpack ofsow Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.