Goliat Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 (bewerkt) Onderwerp: Freestyle Soort: Signature Max. size: 500 x 150px Render: Ja Premade: Nee Animatie: Nee Datum van inlevering: Zo snel mogelijk.. Mss iemand met veel ervaring die zin heeft? Bewerkt: 18 februari 2007 door RonaldVC
.Djanick Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 alvast succes ik hoop dat die aan je eisen voldoet. mijn pic:
Goliat Geplaatst: 13 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 (bewerkt) Djani: Goliat: Veel succes. Bewerkt: 13 februari 2007 door Goliat
.Syfes Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 Ik stem voor goliat waarom:hij heeft een betere aandacht voor zijn render en zijn achtergrond . Djani heeft een beetje te veel aandacht en dat is ook niet weer de bedoeling. Ik wens jullie nog veel geluk voor het winnen van de contest Greetings Syfes
demontventoux Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 Stem: Goliat Ik vind de kleuren van Goliat ietsje somber, maar ze zijn wel goed geozen bij deze sig. Ook komt je render er mooi "uitgesprongen" zo. Djani: Ik vind de kleuren héel knap. Wat me vooral aan deze sig stoort is de middelste kader. Deze heeft niet echt veel nut vind ik en mocht zeker zijn weggelaten. (was deze weg, dan had ik misschien wel een andere voorkeursstem gehad). Maar buiten die kader vind ik het echt een geweldige sig. Knap werk beiden!
Medatom Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 IK stem op Djani Omdat:Ik die er heel mooi uit vind zien met die effecten vind hem helemaal mooi. Groeten,Medatom
Amfetamientje Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Goliat : ik vind ze beide mooi maar die stroke in het midden van djani vind ik echt niet passen wat bij mij de reden is dat ik op Goliat stem.
.Antonio Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 (bewerkt) Hmm, dit is een best moeilijke battle. Dan maar eerst over Djani: Mooie sig, goed dat gele effect gegeven. Ook goed nog een render er doorheen gezet. Ik vind je text wat minder. Je hebt wel een mooi lettertype, maar misschien kan je hem op lighten of overlay ofzo zetten, en de text ook wat kleiner maken. Het is te groot, evenals je border. Ik vind de border helemaal niet mooi. Je hebt 2 borders, allebei van 4 of 5 pxls. Dat geeft je signature een heel klein effect, dus dat zou ik anders doen als ik jou was . Over Goliat: Je hebt je stock er goed ingezet. Je hebt een mooi effect met dat C4D naar je stock toe, alleen maakt het je stock een beetje 'un-sharp' of hoe je dat ook moet zeggen. Je stock is bij het hoofd van die gast ook een beetje te licht. Dat vind ik ook wat minder mooi... Je text vind ik wel vet, goed in de richting van de C4D gezet. Hmm, naar heel lang denken (2 min) stem ik op Goliat. >>> Door RonaldVC: Helaas, je stem telt niet meer mee. Je kon stemmen t/m 15 februari, je bent dus net een dagje te laat.<<< He k*tje Bewerkt: 17 februari 2007 door .Antonio
RonaldVC Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Battle afgelopen, Goliat 1 punt erbij! Closed, en ranking updated.
Recommended Posts