sharony Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 :$ ik weet dat het hier niet thuis hoort maar misschien heeft iemand wel de sims 2 op de psp :$ weet iemand hoe je dit moet doen? 1. Rescue gimi branko 2. hack the keypad next to the beakers door 3. get the beakers to leave the room 4. find loki's secret patent >>> Door GTA-Sheep: Als je al weet dat iets niet goed staat is het wellicht handig om het dan niet gewoon botweg te plaatsen. Of je PM-ed even iemand van de crew voor hulp....verplaatst naar het algemene games-forum<<< Reageren
SWYV Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 (bewerkt) om juiste en goede antwoorden te hebben raad ik jou aan om naar de "games gedeelte" link naar games gedeelte Bewerkt: 13 februari 2007 door SWYV Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 (bewerkt) Je moet eerst zorgen dat je voor deze missie genoeg Logic skill bezit. Je hebt minimaal 2 Logic Skill Points nodig om de Keypad te hacken. Logic Skill kun je krijgen door een boek te lezen uit de boekenkast en door achter een PC te zitten. Zorg er natuurlijk wel voor dat je Sanitymeter wel goed gevuld is. Daarnaast moet je ervoor zorgen dat je basisbehoeften vervuld zijn. Je moet eerst praten met Circe. Dan moet je kiezen uit de mogelijke lijst met smoezen, helaas trapt zij daar niet in. Ze vraagt je wel of je iets voor haar wil doen, ze denkt namelijk dat Loki iets voor haar verbergt. Je moet naar de slaapkamer van de Beakers gaan. Dan zie je een rode klerenkast staan en die moet je gaan onderzoeken en dan vind je wat Loki verbergt. Het gaat om een Patent. Keer terug naar Circe en je ontvangt 250 Simoleans. Van Circe heb je geen last, maar je moet nog wel met Loki afrekenen. Praat met hem en je zal weer moeten proberen om hem met een smoes te moeten afschepen. Dat lukt natuurlijk niet, maar hij vraagt je wel om een gunst. Hij denkt dat Circe wat voor hem verbergt. Ga naar Circe toe en intimideer haar. Ze zal vertellen dat ze een verhouding heeft met Doctor Newlow. Loki en Circe zullen ruzie maken en dit is je kans om de Keyport te hacken. Hack die Keyport en je komt dan binnen in een kamer met een WC, bed en PC. In dat kamertje vind je Gimi Branko. Voor meer informatie verwijs ik je naar de website van Gamefaqs.com. Daar vind je drie Walktroughs over de The Sims 2 op de PSP. Die zijn in het Engels. Bewerkt: 13 februari 2007 door Colonel Cortez Reageren
Mirrrr Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 En mocht je er daar ook niet uitkomen, ik zoek mijn info meestal op de Sims 2? Daar word ik altijd erg goed geholpen Reageren
Mastertuner Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 (bewerkt) Recue Gimi Branko weet ik nog denk ik. Je moet die ene rosse vrouw afleiden door in die kleerkast in de slaapkamer te gaan snuffelen. Je vind er dan iets dat die rosse vrouw nodig heeft. Vanaf je het haar gegeven hebt, zul je de computer naast die deur in de keuken kunnen hacken. Als je dit hebt gedaan, gaat de deur open. Als je dan helemaal naar achter gaat, zie je dat je nergens heen kunt. Of toch! Die abnormale deur (zo'n elektronisch ding), kun je doorgaan door in het midden te stappen, en dan zie je dat de deur eigenlijk een geheime ingang is. Dan als je daar binnen bent, moet je zo'n groen elektronisch geval opnemen en naar de computer gaan in de kamer. Daar krijg je 5 vragen en dan, als je de vragen juist hebt, kun je Gimi Branko 'verlossen'. [edit: Dit antwoord is ondertussen al gegeven. Ik had niet goed gelezen.] Bewerkt: 13 februari 2007 door Mastertuner Reageren
sharony Geplaatst: 9 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 het is gelukt! bedankt voor jullie reacties weet iemand dan ook hoe je dit moet doen??: 1.find roberta's right leg 2.research this old virginya feng 3.ask ophelia about will 4.decide who de nightbeast really is Reageren
Jowx Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Verplaatst naar het Overige Genre's Forum. ^^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.