Jump to content

bad santa

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb in de gids gelezen dat het een waardeloze film was, maar ben beetje uitgekeken op kerst films, laatste die ik in de bios heb gezien was die ene met Swarznegger weet alleen niet meer hoe die heet, maar was wel lachen.

Geplaatst:
Ik heb in de gids gelezen dat het een waardeloze film was, maar ben beetje uitgekeken op kerst films, laatste die ik in de bios heb gezien was die ene met Swarznegger weet alleen niet meer hoe die heet, maar was wel lachen.

Ja, ik weet welke je bedoeld, Jingle all the way.

Hij speelde toen die een of andere ''Turboman''. :lol:

Geplaatst:

dat vind ik een goede film, wat ze ind e gids zeggen vind ik maar onzin, iedereen heeft wel zn eigen ding die die leuk vind, dat kan een lompe TV gids niet bepalen.

Ik vind dat kerst film wel goed :lol:

Geplaatst:

ja man hun proberen gewoon die winkel leeg te roven, echt grappig als hij stomdronken die ezel kapot slaat en al die kinderen kijken verbaasd

Geplaatst: (bewerkt)

Grof en grappig?

Hmmz mischien dat ik em ook maar es ga huren B)

Het is dus in ieder geval geen softe gayfilm met lijpe tinkeltjes erin?

Bewerkt: door MightyDuck
Geplaatst:

Ik vind het gen gayfilm, en waar slaat dat eigenlijk op dat het een gayfilm is?

er is niks gay aan.

Ik vind het gewoon een erg leuke film

• 2 weken later...
Geplaatst:

BRON www.nu.nl

Bad Santa - Terry Zwigoff

Hilarisch vuilbekkende komedie waarin Billy Bob Thornton de slechtst gemanierde kerstman aller tijden speelt.

Afgelopen weekend deelde een Zwarte Piet een dreun uit aan een automobilist omdat deze te hard langs een sinterklaasstoet was gereden. Dat is peanuts (of eigenlijk pepernoten) vergeleken bij de streken die kerstman Willie (Billy Bob Thornton) in Bad Santa uitvreet met zijn kleine partner in crime, Marcus (Tony Cox).

Elk jaar rond de feestdagen hullen de twee drankzuchtige criminelen zich in een kerstmankostuum en een elfenpak om zo op een simpele manier toegang te krijgen tot warenhuis vol luxe-artikelen. Dat ze daarvoor wagenladingen zeurende kinderen moeten tolereren hebben deze kinderhaters er tandenknarsend voor over, al gaat het de voortduren dronken Willie steeds moeilijker af, met zijn afgezakte baard. Hij pakt liever dikke negerinnen van achteren "zodat ze een week niet recht kunnen schijten". Ja, de humor in Bad Santa is verre van subtiel.

Stortvloed van vunzigheden

Zo legt Santa Bob het aan met een serveerster (Lauren Graham) die een kerstmanfetisjisme heeft, wat leidt tot een hilarische vrijpartij in een auto waarbij de serveerster "fuck me Santa, fuck me hard!" uitschreeuwt. Grof? Zeker. Melig? Ook. Puberaal? Uiteraard. Maar de stortvloed van vunzigheden werkt ook uitermate op de lachspieren in Bad Santa. En nog knapper is het dat Terry Zwigoff (Ghost World) tussen alle grofheden zowaar een kerstboodschap weet te verstoppen.

Zwarte dwerg

Want hoe slecht Santa Willie ook is, hij neemt het wel op voor een dik jongetje dat door zijn buurtgenootjes wordt gepest. Zonder dat dit een mierzoet gevolg heeft, daar zorgen de dronken kerstman en zijn zwarte dwerg (met blanke elfenoortjes!) wel voor, geholpen door de al even geestige Bernie Mac. Nederland wordt overigens getrakteerd op de Unrated Version, de 'Badder Santa'-versie die in de VS alleen op dvd te krijgen was. De kortere 'rated version' was al behoorlijk grof, terwijl een geheel gekuiste versie trouwens de lengte van een voorfilmpje zou hebben. Speciaal aanbevolen voor kerst- en klaashaters!

post-27-1102074621.jpg

Geplaatst:

een toffe film ben er met me neef heengeweest we kwammen niet meer bij van het lachen, deze film is voor de wat onserieuze kijkers, maar deze Quote kent iedereen: 'F**k me Santa" :lol: :lol: :D:D:puh::puh:

• 4 weken later...
Geplaatst:
een toffe film ben er met me neef heengeweest we kwammen niet meer bij van het lachen, deze film is voor de wat onserieuze kijkers, maar deze Quote kent iedereen: 'F**k me Santa" :lol: :lol: :D:D:puh::puh:

Ik vind dat stuke leuk als ze die onderbroek van dat dikke jongetj met krullen tot zijn borsten hebben opgetrokken :lol:

Of dat hij dronken aan komt bij de kinderen en op een houten paard begint te slaan :lol:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...