lucasso Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 ik dacht om het wat lueker te maken laten we gewoon vette walpepers voor de psp hier neer zetten (wel allen maal in psp formaat >>> Door SummerBase: Dit heeft niets te maken met Vice City Stories, bij deze dus verplaatst naar Graphics Algemeen. <<< Reageren
Mastertuner Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 Deze vond ik wel mooi, als achtergrond voor m'n PSP. Ik heb ook deze allemaal op mijn PSP staan Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 Heb je deze zelf gemaakt? Ik vind hem erg mooi. En ik denk dat ik hem ook gebruiken. Reageren
Goliat Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 (bewerkt) Dit zijn alle wallpapers die momenteel op de memory-stick/card voor mijn PSP staan: Verder heb ik alle GTA VCS achtergronden van de VCS website gedownload.. Edit: Met GFX heeft het ook bijster weinig te maken, gewoon het naar Algemeen Games topic verplaatsen? Bewerkt: 13 februari 2007 door Goliat Reageren
lucasso Geplaatst: 13 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 ik heb hem niet self gemaakt maar een vriend van me die kan dat heel goed Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.