Jump to content

jd O toole


leo teal

Recommended Posts

Waneer komen de laatste twee missies van JD beschikbaar??

--------------------------------------------------------------------------------

Waneer komen de laatste twee missies van JD beschikbaar??

echt raar ik heb de missie blow up dolls gedaan en daarna is het icoontje weg als ik het missieoerzicht goed begrijp kopt dit niet weet iemand wat er aan de hand is

>>> Door SummerBase: Gelieve niet dubbelposten, in het vervolg kun je de EDIT- knop gebruiken als je nog wat toe wilt voegen. Bij deze samengevoegd. :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Normaal gezien zou je, na het voltooien van ' Blow up 'Dolls' ', terug kunnen gaan naar ' Joseph Daniel O'Toole ' waarin je een cutscene ziet.

Na deze cutscene kan je zonder problemen de missie ' Salvatore's Salvation ' voltooien ;).

Indien dit niet het geval is, rijd dan even rond op de wegen en stap af en toe in een uit een auto, na een tijdje zou er toch iets moeten gebeuren. Als dit ook niet het geval is kan je je savegame even uploaden en dan kijk ik ( of een ander lid ) je savegame even na ;).

Bewerkt: door Nicsan
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet zeker of dit hier het geval is, maar voor sommige missies krijg je een telefoontje, en deze ontvang je uiteraard niet als je in een auto zit. Je kan ook gewoon de missies van andere personages voltooien, en kijken of deze missies van JD daarna beschikbaar zijn. In het vervolg kan je ook even het Missieoverzicht bekijken, want sommige missies unlock je pas nadat je andere missies hebt gehaald. Dit omdat het anders niet samengaat met de verhaallijn, een voorbeeld is dat je iemand al vermoord hebt terwijl je die daarna nog moet spreken. Hier is dit duidelijk niet het geval, maar ik raad je toch aan om de missies van andere opdrachtgevers alvast te voltooien, misschien komt het dan weer goed. Dit ligt dan niet aan de verhaallijn..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet zeker of dit hier het geval is, maar voor sommige missies krijg je een telefoontje, en deze ontvang je uiteraard niet als je in een auto zit. Je kan ook gewoon de missies van andere personages voltooien, en kijken of deze missies van JD daarna beschikbaar zijn. In het vervolg kan je ook even het Missieoverzicht bekijken, want sommige missies unlock je pas nadat je andere missies hebt gehaald. Dit omdat het anders niet samengaat met de verhaallijn, een voorbeeld is dat je iemand al vermoord hebt terwijl je die daarna nog moet spreken. Hier is dit duidelijk niet het geval, maar ik raad je toch aan om de missies van andere opdrachtgevers alvast te voltooien, misschien komt het dan weer goed. Dit ligt dan niet aan de verhaallijn..

zoiets dacht ik ook al maar omdat dat in het missieoverzicht niet duidelijk is vermeld vond ik het raar ik heb inmiddels een andere site gevonden waar de informatie op staat

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...