gta-pilot Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 hallo ik heb MEd ge installeerd en dan start ik alles op enz maar dan wil ik er dingen in zetten (op de map) maar ik weet niet hoe kan iemand mij een video torial geven/link thx Reageren
GTA_XP Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 (bewerkt) hallo ik heb MEd ge installeerd en dan start ik alles op enz maar dan wil ik er dingen in zetten (op de map) maar ik weet niet hoe kan iemand mij een video torial geven/linkthx Ah gelukkig dat jij dit topic opent want ik wou er een openen over MEd. Ik wou lantaarn neer zetten op plaatsten waar het donker is, maar als ik op Replace object klik en ik kies lantaarn en.........een groot gedeelte wordt zwart en het verdween. Hoe kan ik dit doen zonder vervangen? Een keer was het een lang snelweg verdwenen, ik star het spel op, reed naar die snelweg maar die was verdwenen en ik reed op en viel naar beneden . Het enigste wat ik wil is lantaarns neerzetten waar het donker is bv. in het bos, en in de woestijn. Weet iemand iets? Wil ie dan zeggen? Alvast bedankt. Edit: En als ik een object neer ga zetten, verdwijnt die in plaats om neergelegd te worden. Hoe kan dit? Bewerkt: 17 februari 2007 door hooligun Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.