tinyq Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 als ik een savegame download en in zet hem in de map GTA USER FILES dan pak ik hem uit dat start ik gta en dan klik ik die savegame aan aleen dan bengint hij gewoon over nieuw bij mij met het spel weet iemand hoe ik dit op kan lossen Reageren
-eend- Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 Misschien heb jij V1 of V2 en is de savegame van de andere versie? Of je moet m nog even door de convertor halen? Of je hij staatt niet in het goede slot? weet niet of dat wat uitmaakt.. Reageren
.Timothy Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 (bewerkt) Bovenstaande klopt niet. Een slot maakt niet uit namelijk... Dit komt gewoon omdat jij een verkeerde versie hebt van het spel. Je hebt waarschijnlijk een V1 game en een V2 savegame. Andersom krijg je Verzenden/Niet Verzenden. Je moet gewoon een andere versie nemen . Voor een 100% V1 savegame: Klik hier... Voor een 100% V2 savegame: Klik hier... Mvg, VWO-er Bewerkt: 13 februari 2007 door VWO-er Reageren
Jon-asses Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 Hey TitusKD92, welkom op het forum! Ik neem aan dat je het over de savegames hebt uit dit topic? Deze savegames zijn bedoeld voor versie 2.0 van San Andreas. Indien deze het niet doen heb je waarschijnlijk versie 1.0 of 1.1. Nu vraag je je vast af: "Hoe weet ik welke versie ik heb?" Dat zal ik hieronder even uitleggen. Bij versie 1 zie je niets staan in het begin menu van GTA San Andreas.Bij versie 1.1 zie je dat rechtsonderin het begin menu van GTA San Andreas staan. Bij versie 2 zie je dat rechtsonderin het begin menu van GTA San Andreas staan. Aangezien de savegames uit het betreffende topic onspeelbaar zijn met jouw San Andreas, kan ik daar uit concluderen dat je of versie 1, of versie 1.1 hebt. In versie 1.1 zijn enkele bugs gerepareerd, die in versie 1 voorkwamen. Voor de savegames maakt dit echter niets uit, want het blijft gewoon een versie 1. Aangezien jij dus versie 1 of versie 1.1 hebt, verwijs ik je door naar deze site. Hier staan (net zoals in het topic) alle savegames waarin bepaalde missies van de storyline voltooid zijn. Veel succes ermee! Met dank aan Bling voor de uitleg, die ik namelijk zelf niet wist. :$ Reageren
tuning2day Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 ze werken geen van beide bij mij Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 ze werken geen van beide bij mij Dat lijkt me eerlijk gezegd nogal stug. Als jij een van die twee versies hebt dan moet er wel één het doen. Klik je bijvoorbeeld niet steeds dezelfde savegame aan? Ik weet misschien een andere oplossing. Ik heb in mijn bijlagen V1 bestanden gedaan, die kan jij gebruiken. Die 2 bestanden die erin zitten moeten naar de volgende map: ../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/data/script. Als je dat gedaan hebt, probeer dan een V1 savegame. Wellicht dat hij het dan wel doet. Maak wel een back-up van de bestanden die je gaat overschrijden! Reageren
tuning2day Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 dankjewel nu werkt het Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.