Bv202 Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 Na de missie riot ontstaan er rellen die pas over gaan na de laatste missie van de storyline. Maar stel dat je nu alle gebieden veroverd tussen de paar missies dat er rellen zijn. Is het dan moeilijker ofzo? Reageren
GTAVC Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 Volgens mij niet maar je wordt soms wel lastig gevallen door Peds Reageren
Silverbyte Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 Wanneer er rellen zijn, gaan alle mensen met elkaar op de vuist, en zullen ze jou zo nu en dan ook aanvallen. Daarom adviseren veel mensen eerst alle missie's uit te spelen, en daarna de gebieden te veroveren. Reageren
Bling Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 Het is mogelijk om de gebieden terug te veroveren voordat de rellen zijn ontstaan. Eigenlijk is dit ook wel slimmer, aangezien de rellen nog wel eens problemen voor je kunnen vormen. Want zeg nou zelf; Een omaatje die in je rug staat te prikken met een mes wil de nodige concentratie nog wel eens wegnemen, nietwaar? Als je geen last wilt hebben van de omgeving (naast politie en gangmembers), raad ik je aan om de gebieden te veroveren voordat de rellen zich plaatsvinden in Los Santos. Je kunt natuurlijk ook wachten totdat de rellen voorbij zijn, maar je zult zowiezo 35% territorium onder controle moeten hebben, wil je de missie "End of the Line" spelen. Reageren
.Timothy Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 (bewerkt) Jep , dat is idd. moeilijker. Wanneer je het best kan veroveren is na de missie 'Grove 4 Life' en voor 'Riot'. Doe je het aan het begin, dus na 'Doberman' en voor 'The Green Sabre' dan raak je ze na 'The Green Sabre' toch weer kwijt, niet slim dus ... Mvg, VWO-er EDIT: Mammie, ik wordt traahaag ... Bewerkt: 13 februari 2007 door VWO-er Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.