Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben maar is begonnen aan een nieuwe mod. Ik was even aan het googlen naar gratis 3d modellen. Ik heb een mooie gevonden en wou die naar GTA:sa converteren. Dus gedownload en aan de slag gegaan. Tot mijn grote verbazing heb ik toestemming gekregen om te auto te converteren! Ik heb hier een paar foto's die van the3studio komen. Sorry dat te foto's een beetje slecht zijn...

screen1ov9.jpg

screen2po7.jpg

screen3yr3.jpg

screen4lv2.jpg

screen5mp3.jpg

Ik heb de dff file al klaar. Moet alleen even kijken of ik hem bugloos ingame krijg.

Polygons: 120.988

Vertices : 67.028

D-game

P.s. voor degene die me niet geloven dat ik toestemming heb:

Thanks for choosing our model. It would be nice to see it in game. Please convert it and use in GTASA game - no problem, you can also publish the model for game users. You can remove 3dbarrel logo from side door - it would look stupid in game. Please dont forget to mention your name as converter ;) It would be nice to put your and 3dbarrel credit somewhere on dashboard of the car - it can be small logo in LCD screen or something. Please send me a screenshot of the model in game. If you need another specified model for the same use - please choose one from 3dbarrel products on Turbosquid.com.
Geplaatst:

goed werk d-game :klap:

zal hem zeker downloaden

kun je nog wat screenshots uploaden als hij ingame is :?

veel suc6 verder

geweldige mod!!!

mzzls Evan :bier:

Geplaatst:

Evan, als jij beter leest heeft hij niet gemaakt

maar ik vraag me een paar dingen af

- welke programma? (hoop Zmod2)

- ervaring?

Geplaatst:

Nouja ben bezig met converteren via 3ds max 8, ervaring niet echt :N Maar wordt wel vergroot door dit. Waarom hoop je btw op zmodeler2? Daar snap ik echt geen ene moer van. 3ds max vindt ik wat makkelijker, nouja.... het ziet er simpeler uit. Moet er nog flink mee oefenen als ik zelf auto's erin wil maken.

Geplaatst:

want ja, ik wou jou helpen maar ik heb geen verstand van de "zuigerdinges" 3ds max, en met Zmod heb ik nooit problemen gehad met converteren zelfs voertuigen uit Sketchup doe ik ermee

Evan, D-game zei nog dat hij niet gemaakt heeft, wel toestemming gevraagd

en dan zei jij zoiets van "goed werk d-game" het lijkt me alsof jij denkt dat dit kunstwerkje van hem is vandaar

en ja ik hoopte op Zmod2 omdat dan konde ik jou helpen want heb er ervaring mee vandaar

(zie vb de amerikaanse trucks van spel 18wheels of steel) daar werk ik fulltime met Zmod2 dusja, wou ik je wel helpen indien jij problemen hebt (dan kan ik ook voor jou regelen, helpen zeggen wat er fout was enz...)

mja veel succes verder :)

Geplaatst:

SYWV: Wat boeit het welk programma hij gebruikt? Zolang het uiteindelijke resultaat goed is, lijkt het mij onnodige informatie.

Ziet er goed uit, dat model, hoop dat je hem in SA krijgt (en een beetje SA style kan maken). :*D

Geplaatst:

teuntjuh,

hij geeft zelfs toe dat hij niet zo'n ervaren modder, als hij probleem heeft moet hij naar iemand anders dan ik want ik ken niks van 3ds max en wel van Zmod dusja

D-game, ik raad jou aan om bij volgende modders voor 3ds max voor als jij met een probleem zit:

- DaBeast

- Matiscus

die 2'en hebben ervaring met car modding en 3ds max

Geplaatst: (bewerkt)

Ok ben weer even verder gegaan. Goed nieuws, heb de dff file klaar :) De col is niet moeilijk gewoon van een andere auto van GTA:SA. Dus lijstje:

-col________________100%

-TXD_______________100%

-dff________________100%

-reflectie____________0%

-damage parts_______0%

En natuurlijk de screens :D

auto1xj0.png

De voorkant van de auto

auto2kw5.png

Zijkant

auto3qu8.png

Achterkant

wiel1fl6.png

Wiel

Dat was het :cya:

Bewerkt: door d-game

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...