Jump to content

lijkt phil collins

Recommended Posts

Geplaatst:

vinden julli dat phil collins lijkt in vcs ik vind van wel :Y ter vergelijkenis staan hier onder de echt en de phil collins in vcs

post-63514-1171389024.jpg

post-63514-1171389048.jpg

post-63514-1171389060.jpg

Geplaatst: (bewerkt)

Het is algemeen bekend dat Phil Collins in VCS voorkomt, dus dan zal hij er ook wel op lijken ja :cab: Dus wat zou je dan moeten vergelijken?

EDIT: Mijn eerste post in het VCS forum! :sst:

Bewerkt: door Koen729
Geplaatst:

Volgens mij wil lucasso gewoon even navragen of jullie ook vinden dat de gelijkenis tussen de ingame Phil Collins en IRL Phil Collins trefend is. Blijkbaar vinden jullie dit ook, aangezien jullie zelf geen verschil zien ( :puh: ).

Ikzelf vind ook dat ze heel goed op elkaar lijken, nogmaals een verdienste voor het modelingteam van R*. Net zoals de reclameborden, pedistrians, etc ... zijn de characters goed uitgewerkt door datzelfde team ;).

Geplaatst:

ik vind dat ze phil collings heel mooi gemaakt hebben, alleen het haar vind ik wat minder mooi, maar het gezicht vind ik heel goed gelukt!

Geplaatst:

ik vind hem wel mooi uitgewerk maar heb een paar opmerkingen : als hij in pak is( daarme bedoel ik die kleren als hij optreet) aan heeft lijkt hij er meer op maar als hij het tweede outfit aanheeft ( laatste screen van lucasso) daar lijkt hij niet zo mooi.

gr 60

Geplaatst:

Het gaat om het idee, er zal niet in details aan zijn uiterlijk gewerkt zijn. Het concert is ook gewoon bedoelt om mensen te laten genieten, en niet om te kijken of het stadion haarfijn is uitgewerkt. Ik wil niet zeggen dat Phil Collins er slecht uitziet, hij ziet er juist erg goed uit. De graphics over het algemeen zijn in VCS niet zo heel realistisch, en daar ligt het enige grote verschil tussen de bovenste en de twee onderste foto's. Nogmaals, erg leuk gedaan en een prima bijdrage aan het spel :Y

Geplaatst:

volgensmij is het hem ook

>>> Door SummerBase: Het is niet nodig om het nog een keer te zeggen, zonder dat het echt iets extra's aan dit topic toevoegd. Laat dit soort posts in het vervolg liever achterwege.<<<

Geplaatst:
Het gaat om het idee, er zal niet in details aan zijn uiterlijk gewerkt zijn. Het concert is ook gewoon bedoelt om mensen te laten genieten, en niet om te kijken of het stadion haarfijn is uitgewerkt. Ik wil niet zeggen dat Phil Collins er slecht uitziet, hij ziet er juist erg goed uit. De graphics over het algemeen zijn in VCS niet zo heel realistisch, en daar ligt het enige grote verschil tussen de bovenste en de twee onderste foto's. Nogmaals, erg leuk gedaan en een prima bijdrage aan het spel :Y

ik bedoel niet dat hij er slecht uit ziet ik bedoel alleen maar dat andere personages beter afgewerkt zijn :)

Geplaatst:

Ik vindt het aardig op de Real Life lijken :Y Alleen ik vindt wel dat het gezicht beter had gekund :N Voor de rest is het mooi gemaakt ;)

Geplaatst:

Ja ik vind wel dat de Phil Collins in de game er net zo uitziet als de echte Phil Collins, hebben ze niet slecht gedaan bij Rockstar :klap:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...