Die-hard Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 Beste leden, Ik zoek een goedkope laptop, van maximaal 250 euro. Hij moet San andreas aankunnen, en minstens 20 GB opslag ruimte hebben. Online(tweedehands?) shop is goed. Groetjes. Reageren
nasdreas Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 Kijk op marktplaats en bij de meeste advertenties staan wel de systeem eisen. Vergelijk die systeem eisen met die van San Andreas. Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 mm let erwel op als je een laptop in die prijsklasse wilt als je san andreas niet op het hoogst kan spelen(waarschijnlijk op het laagst met max van 20 frames) en SA doet het niet op elke onboard videokaart dus dat word nog heel erg gezoek en als je eentje hebt gevonden moet je wel even kijken of je daarmee sanandreas kan spelen kwa videokaart Reageren
Schno009 Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 voor 250 euro, kun je heel weinig kopen. Je zit dan in de Pentium 3 range. Als je zo'n laptop vind, zit er waarschijnlijk een bagger videokaart in waar je nog niets mee kunt. Ik kan op m'n oude Riva TNT2 Gta3 en VC wél spelen maar SA niet. Dit is toch echt een computer die in laptopvorm al snel 250 euro kost. Ik zou nog maar even doorsparen, of een beschadigd model kopen. Een paar krasjes veranderen de werking niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.