Jump to content

Toreno's Last Fight

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey allemaal,

Ik ben nu bij de missie Toreno's Last Fight maar ik wil een hiitegevoelige bazooka die heb ik wel maar ik MOET die andere shit bazooka nemen ik rij dus weg (zonder bazzoka)(wel hitte gevoelig die wel :) ) maar dan zegt ie dat ik trug moet naar die bazooka... dus ik ga terug en dan zegt ie mission failed...moet ik nu wel die shit bazooka pakken?? :N

Geplaatst:

Nee, dat hoeft niet. De Rocket Launcher zal aangegeven blijven worden op de radar, maar in feite kun je gewoon de helicopter volgen, om deze vervolgens neer te schieten met een wapen naar keuze, zoals de Heat-Seeking Rocket Launcher.

Geplaatst:

Het is ook handig om de mogelijkheid te hebben om de bazooka meteen te pakken en ermee weg te rijden (naast het gebruiken van de hittezoekende)

Daarvoor moet je eerst met sniper iedereen afschieten, de heli stijgt namelijk pas op, op het moment dat jij de laatste trap naar de helipad opklim.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...