Boris H. Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 Hey mates, Zojuist zijn de eerste screens opgedoken van GTA VCS op de PS2. Bekijk ze hieronder: http://www.gamequarter.be/libs/gq_libs/img...WK57U8Jo2GU.jpg http://www.gamequarter.be/libs/gq_libs/img...v4eq9fRSVVh.jpg http://www.gamequarter.be/libs/gq_libs/img...qj7VWRkk22m.jpg Hier is ook nog een link naar het originele nieuwsbericht. >>>KLIK<<< Met dank aan gamequarter.be Gratz, Boris H. Reageren
W1ckeD Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 Yay! Eerst wat ik dacht. Ik probeer nu ergens een PS2 uit te halen want ik wil deze super-game toch wel spelen op me t.v. Ben erg benieuwd naar de extra content. Reageren
lucasso Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 zijn er in de ps2 versie nog extra dingen toe gevoegd? >>> Door SummerBase: Lees het 'The Latest news from Vice City Stories' topic wat in dit subforum is vastgeplakt. Ook vraag ik je vriendelijk doch dringened om niet meer offtopic te posten, oftewel blijf bij het onderwerp. <<< Reageren
Boris H. Geplaatst: 13 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 Waarschijnlijk wel maar het is nog niet officieel bevestigd(correct me if i'm wrong ) Ikzelf hoop van wel want ook al heb ik hem op de PSP ik ga hem toch voor de PS2 kopen voor de extra features(als die komen) en het grote beeld. Gratz, Boris H. Reageren
aznstryker Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 Waarschijnlijk wel maar het is nog niet officieel bevestigd(correct me if i'm wrong ) volgens mij is alles gewoon het zelfde Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 Ik had laatst wel is gelezen over extra zij missies misschien komen die Pizzacourier en de Vuilnisman missie weer voorbij dan koop ik hem ook ookal heb ik geen PS2 ik ga tog een PS3 kopen en daar kan die ook wel op (denk ik) Reageren
aznstryker Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 ja het kan alle ps2 spellen kunnen op de ps3 waarschijnlijk ga ik ps3 oook hale vet cool Reageren
W1ckeD Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 Yeah! Zaterdag ga ik een 2de handse PS2 kopen. Dan kan ik in Maart VCS kopen en lekker spelen. In die tussen tijd nog wat dvdtjes bekijken. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 (bewerkt) Nee. Het is echt niet waar ik op gehoopt had. Dit is gewoon netals LCS 1 grote flop. De kwaliteit van de beeld is echt niet mooi vergelijk dat maar eens met San Andreas Dit is dus wat ik vindt Steel Dogg >>> Door SummerBase: De eerste screen is gewoon gescant uit een gamemagazine in de tijd dat we uitkeken naar Vice City Stories op de PSP en ik denk niet dat je een vergelijking mag maken tussen Vice City Stories en San Andreas, want het zijn spellen die totaal niet op elkaar lijken qua jaargetij.<<< Bewerkt: 13 februari 2007 door SummerBase Reageren
W1ckeD Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 (bewerkt) Nee. Het is echt niet waar ik op gehoopt had. Dit is gewoon netals LCS 1 grote flop. De kwaliteit van de beeld is echt niet mooi Dit is dus wat ik vindt Steel Dogg Eh waar vergelijk jij in godsnaam mee? De eerste screen is van GTA: VCS op de PSP en de 2de is van GTA:SA op P.c/Ps2/Whatever. Die 2 kan je dus echt niet vergelijken. Als je nou een screen van de PS2 (VCS) en PS2 (SA) Naast elkaar zou zetten dan zou ik het snappen. Maar je snapt toch wel dat de grafix op de PS2 sowieso beter worden dan die op de psp. De PSP is misschien wel wat sterker maar op de PS2 zal het altijd beter uitpakken. Dus die eerste screen is helemaal niet van toepassing. Bewerkt: 13 februari 2007 door W1ckeD Reageren
Pietje II Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 (bewerkt) Nee. Het is echt niet waar ik op gehoopt had. Dit is gewoon netals LCS 1 grote flop. De kwaliteit van de beeld is echt niet mooi [uitgerekte lelijke foto van VCS gescand uit een magazine] vergelijk dat maar eens met San Andreas [screenshot van GTA San Andreas] Ja hè hè, zo kunnen wij het ook hè. Dat screenshot van GTA Vice City Stories is gescand uit een tijdschrift en daarbij eens lelijk uitgerekt. "Oh God, wat ziet Vice City Stories er toch lelijk uit man!" Kijk maar eens naar mijn signature, dát is dus een werkelijk screenshot van GTA Vice City Stories. Ziet er toch wel iets puiker uit dan je dacht hè? Bewerkt: 13 februari 2007 door Pietje II Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 (bewerkt) Nee. Het is echt niet waar ik op gehoopt had. Dit is gewoon netals LCS 1 grote flop. De kwaliteit van de beeld is echt niet mooi [uitgerekte lelijke foto van VCS gescand uit een magazine] vergelijk dat maar eens met San Andreas [screenshot van GTA San Andreas] Ja hè hè, zo kunnen wij het ook hè. Dat screenshot van GTA Vice City Stories is gescand uit een tijdschrift en daarbij eens lelijk uitgerekt. "Oh God, wat ziet Vice City Stories er toch lelijk uit man!" Kijk maar eens naar mijn signature, dát is dus een werkelijk screenshot van GTA Vice City Stories. Ziet er toch wel iets puiker uit dan je dacht hè? Ja, maar ik bedoel gewoon dat Vice City Stories niet mooi is Ok, de PSP versie is wel goed maar van de PS2 versie verwacht ik een beetje scherpe beeld. Niet 1 vage graphics alsof het is vergroot met Windows Picture Viewer ofzo. P.S. Daarmee wou ik die foto's duidelijk maken, het verschil enz. maar je hebt wel gelijk Summerbase Daar valt niet mee te concurreren >>> Door SummerBase: Jongens graag verder over de Persoonlijke Berichten functie. Het is niet de bedoeling om in dit topic ruzie te maken. Wil je nog iets toevoegen in deze discussie dan kun je dat in een Persoonlijk Bericht richting Pietje II doen of naar mij .<<< Bewerkt: 13 februari 2007 door SummerBase Reageren
Krystian GTASA Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 Jammmer dat ze nooit probeeren om mooie graphics te maken zo als bij saints row Reageren
Boris H. Geplaatst: 14 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 Jammmer dat ze nooit probeeren om mooie graphics te maken zo als bij saints row Voor de PS2 is het mooi. Maar de XBOX 360/PS3 zijn next gen dus kunnen daar betere graphics op. Ik zeg XBOX 360/PS3 omdat Saint's Row ook naar de PS3 komt. Maar het is wel mooi hoor, deze plaatjes zijn ingescand uit een blad. gratz, Boris H. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 Jammmer dat ze nooit probeeren om mooie graphics te maken zo als bij saints row Voor de PS2 is het mooi. Als je VCS bedoelt, op de PSP is het veel mooier. Vooral omdat VCS voor een klein scherm bedoeld was en (zoals ik eerst ook zei) het lijkt wel een ingezoomde versie Dit is mijn mening Steel Dogg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.