Boris H. Geplaatst: 14 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 Dit is niet echt zo dit lijkt zo doordat het uit een magazine ingescand is. Maak maar eens een screen van GTA SA, print hem uit en scan hem in, dan ziet het er hetzelfde uit als bij deze screens. Het wordt echt wel mooi hoor! gratz, Boris H. Reageren
60 Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 weet iemand nog een site waar meer screens staan?? Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 weet iemand nog een site waar meer screens staan?? Volgens mij zijn er niet meer PS2 Screens In de loop van tijd update de site van nu de plaatjes wel Reageren
Lance Vance Dance Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 YESYESYES hij komt, hij komt op de PS2. Ik ben net terug van een periode weg te zijn geweest en meteen goed nieuws! Ik ga hem absoluut meteen kopen Weet iemand misschien hoe duur hij ongeveer gaat worden? Normaal kosten ze meteen 59,99 ofzo, maar LCS was geloof ik meteen goedkoper (30 euro ofzo). Wordt VCS ook goedkoper dan de eerste SA prijs ofzo? Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 YESYESYES hij komt, hij komt op de PS2.Ik ben net terug van een periode weg te zijn geweest en meteen goed nieuws! Ik ga hem absoluut meteen kopen Weet iemand misschien hoe duur hij ongeveer gaat worden? Normaal kosten ze meteen 59,99 ofzo, maar LCS was geloof ik meteen goedkoper (30 euro ofzo). Wordt VCS ook goedkoper dan de eerste SA prijs ofzo? Aangezien het een port is, wordt het 29,99 Hij wordt sowieso goedkoper dan de eerste prijs van San Andreas Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.