Jump to content

Highest media attention


Hanneswasco

Recommended Posts

Heey,

Ik heb Vice City 100% uitgespeeld en wil mijn Highest media attention wat hoger maken.

Mijn vraag is dus of iemand een lijstje heeft met alle highest media attention rates of zo?

Ik heb in de zoekfunctie gezocht maar niets gevonden.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier is een lijstje:

0 - 25 Ignored

25 - 50 Boring

50 - 75 Vaguely Interesting

75 - 100 Local Paper Page 7

100 - 150 Front Page of Local Paper

150 - 200 Vice Courier Page 2

200 - 250 Vice Courier Front Page

250 - 300 Local TV 3 AM

300 - 350 Local TV News

350 - 400 Local TV Live Coverage

400 - 500 UFA Today Page 12

500 - 600 UFA Today Page 4

600 - 700 Picture in UFA Today

700 - 800 National TV 4 AM

800 - 900 National TV News

900 - 1000 National TV Live Coverage

1000 - 1200 International News

1200 - 1400 National Crisis

1400 - 1600 International Crisis

1600 - 1800 World Event

1800+ Stuff of Legends

Bron: http://www.gtacrime.nl/

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Klopt het dat je, na de 100% te hebben gehaald, je media attention tot een macimum kan brengen (die stuff of legends van 1800+) en dan nog een bonus krijgt? Een vette extra? Dat heb ik ergens gehoord maar ik zit pas op level 'Front Page of Local Paper,' en ik heb hem al 100% dus het gaat nog veel te lang duren voor dat ik zover ben..

alvast bedankt :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt het dat je, na de 100% te hebben gehaald, je media attention tot een macimum kan brengen (die stuff of legends van 1800+) en dan nog een bonus krijgt? Een vette extra? Dat heb ik ergens gehoord maar ik zit pas op level 'Front Page of Local Paper,' en ik heb hem al 100% dus het gaat nog veel te lang duren voor dat ik zover ben..
Ik heb werkelijk nog nooit gehoord van een extra bonus voor het halen van de maximale Media Attention, dus ik ben bang dat je bron ongelijk heeft. Voor het voltooien van de 100 % krijg je al een paar leuke opties als bonus, maar daarmee houdt het ook echt op. Dus behalve de leuke tijdsinvulling en een mooi berichtje in je zogenoemde Stats zul je niets krijgen als je de media volledig op je hebt weten te richten.

Overigens wordt je Media Attention niet opgebouwd tijdens het spelen van de complete verhaallijn, maar is het een momentopname. Wil je dus tot Stuff of Legends reiken, dan zul je tientallen minuten lang criminele activiteiten moeten uitvoeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...