Visser23 Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 weet iemand hoe en waar je kan inbreken??ik heb er ff zin in alleen ik weet niet hoe en waar...ik heb hem op de ps2 alvast bedankt! Reageren
Typhoon Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 weet iemand hoe en waar je kan inbreken??ik heb er ff zin in alleen ik weet niet hoe en waar...ik heb hem op de ps2 alvast bedankt! Je kan pas inbreken nadat je de missie Home Invasion hebt gehaald van Ryder. Nadat je de missie hebt gehaald kun je elke dag tussen 20:00 en 06:00 dingen stelen uit huizen. Dit kan natuurlijk overal waar je maar wilt, maar je hebt wel een bepaalde auto nodig, namelijk de Black Boxville, je kan de vindplaatsen op deze kaart zien. Pak er 1, daarna zal je een melding krijgen dat je de 'Burglary' missies kunt starten, doe dit en je kunt beginnen. Je moet nu gewoon rondrijden totdat je een huis ziet met een gele marker ervoor, stop hier en parkeer je busje goed. Daarna sluip je naar binnen en kun je stelen wat je maar wilt, pas natuurlijk wel op voor de bewoners van het huis, wanneer ze je ontdekken zullen ze de politie roepen. Als je nog meer informatie wilt kan je hier kijken. Succes! Reageren
Visser23 Geplaatst: 13 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 Hartikke bedankt hé ik ben toch al in san fierro dus ik kan wel innbreken nogmaals bedankt Reageren
Koen729 Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 weet iemand hoe en waar je kan inbreken??ik heb er ff zin in alleen ik weet niet hoe en waar...ik heb hem op de ps2 alvast bedankt! Je kan pas inbreken nadat je de missie Home Invasion hebt gehaald van Ryder. Dit klopt niet. Je kan al vanaf het begin van het spel inbreken, maar in Home Invasion wordt alles eens goed uitgelegd. Hoe komt iedereen er toch bij dat dat pas vanaf Home Invasion kan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.