Jump to content

garage SF

Recommended Posts

Geplaatst:

vanaf wanneer heb je die presies ik kan al in san fierro maar nog niet in de garage, ik ben bij de missie van catalina met dat vraagteken kan iemand zeggen wanneer ik in de garage kan?

Geplaatst:

Wat bedoel je precies met garage's?

Je hebt namelijk CJ's garage (dat wordt je eerste savehouse in SF), maar verder kun je vanaf daar alleen missies doen. Die krijg je na de missie 'Are You Going To San Fierro?'. Om die te doem met je de missies in de badlands hebben gedaan. Dat zijn oa. alle missies cvan Catalina.

Je hebt Wang Cars (een showroom). Die kun je pas kopen als je alle missies in SF hebt gedaan en de driving-school op min. brons hebt gehaald.

En je hebt de tuning-garages. Die schijnen pas open te gaan nadat je de missies van Wang-cars allemaal hebt gedaan. Ik ben pas voor het eerst auto's gaan tunen toen ik de storyline helemaal doorlopen had, dus weet niet of dit klopt.

Geplaatst:

ja ik bedoel het tunen van auto's, kan wel in los santos maar in san fierro kan het veel mooier heb ik gehoord

Geplaatst:

Bij iedere modshop kun je andere auto's tunen en het is per auto afhankelijk war er op kan.

Bij Arch Angel kun je straat racers tunen, bij Lowreder & Co (heet iets anders, maar die aan het begin van het spel) lowriders en veel auto's die daar buiten vallen bij Transfender. Daar kun je van een Turismo (Ferrari F40) tot een Rancher tunen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...