Jump to content

Low-Rider missie

Recommended Posts

Geplaatst:

ik deed de High Stakes, Low-Rider missie met die speciale auto, toen ging het fout, me auto vloog in de fik, nu heb ik geen auto meer, hoe kan je weer zo'n auto krijgen met die banden (wielassen) die op en neer kunnen??

Geplaatst:

Zoek een Lowrider, en dan kun je dus meedoen aan die race.

Voor een overzicht van de low-riders kun je eens op Deze pagina kijken (Zoek het kopje 'Lowriders' op).

Geplaatst: (bewerkt)
ik deed de High Stakes, Low-Rider missie met die speciale auto, toen ging het fout, me auto vloog in de fik, nu heb ik geen auto meer, hoe kan je weer zo'n auto krijgen met die banden (wielassen) die op en neer kunnen??

Dat is heel simpel, je moet gewoon een nieuwe lowrider te pakken zien te krijgen. En aangezien lowriders niet heel zeldzaam zijn, moet dat niet te moeilijk worden. ;) Ik heb even alle lowriders voor je op een rijtje gezet, met een link waarop je kunt zien hoe de desbetreffende lowrider eruit ziet, en een link naar een kaartje met de vindplaats(en) van de desbetreffende lowrider:

De Blade. Plaatje: Klik. Vindplaats(en): Klik.

De Remington. Plaatje: Klik. Vindplaats(en): Klik.

De Broadway. Plaatje: Klik. Vindplaats(en): Klik.

De Savanna. Plaatje: Klik. Vindplaats(en): Klik.

De Slamvan. Plaatje: Klik. Vindplaats(en): Klik.

De Tornado. Plaatje: Klik. Vindplaats(en): De Tornado heeft geen vaste vindplaats.

De Voodoo. Plaatje: Klik. Vindplaats(en): Klik.

Je weet nu van alle lowriders de vaste vindplaatsen, en hoe ze er uit zien. Denk eraan: Lowriders hebben niet alleen vaste vindplaatsen, ze rijden ook gewoon heel vaak door Los Santos. Vooral bij de Grove Street Gangmembers zijn Lowriders erg populair. Dus erg moeilijk zal het niet worden om een lowrider te vinden. ;)

Let op: Een lowrider hoeft niet persé 'hydraulics' (vering) te hebben om als lowrider gerekend te worden. Sommige lowriders hebben geen vering, maar dat zijn dus wel gewoon lowriders waarmee je de race kunt doen.

Veel succes. :)

EDIT: Te laat, potverjandriedubbeltjes. :duh:

^_^

Bewerkt: door BaasB
Geplaatst:

Dat is heel simpel, je moet gewoon een nieuwe lowrider te pakken zien te krijgen. En aangezien lowriders niet heel zeldzaam zijn, moet dat niet te moeilijk worden. ;) Ik heb even alle lowriders voor je op een rijtje gezet, met een link waarop je kunt zien hoe de desbetreffende lowrider eruit ziet, en een link naar een kaartje met de vindplaats(en) van de desbetreffende lowrider:

De Blade. Plaatje: Klik. Vindplaats(en): Klik.

De Remington. Plaatje: Klik. Vindplaats(en): Klik.

De Broadway. Plaatje: Klik. Vindplaats(en): Klik.

De Savanna. Plaatje: Klik. Vindplaats(en): Klik.

De Slamvan. Plaatje: Klik. Vindplaats(en): Klik.

De Tornado. Plaatje: Klik. Vindplaats(en): De Tornado heeft geen vaste vindplaats.

De Voodoo. Plaatje: Klik. Vindplaats(en): Klik.

Je weet nu van alle lowriders de vaste vindplaatsen, en hoe ze er uit zien. Denk eraan: Lowriders hebben niet alleen vaste vindplaatsen, ze rijden ook gewoon heel vaak door Los Santos. Vooral bij de Grove Street Gangmembers zijn Lowriders erg populair. Dus erg moeilijk zal het niet worden om een lowrider te vinden. ;)

Let op: Een lowrider hoeft niet persé 'hydraulics' (vering) te hebben om als lowrider gerekend te worden. Sommige lowriders hebben geen vering, maar dat zijn dus wel gewoon lowriders waarmee je de race kunt doen.

Veel succes. :)

EDIT: Te laat, potverjandriedubbeltjes. :duh:

^_^

ik zal het eens proberen, hoop dat het me lukt

het was me gelukt ;) dacht ik meld het ff, ik dacht dat je die auto nodig had bij een eerdere missie ;)

>>> Door Bling: Voortaan kun je hiervoor je vorige bericht editten, inplaats van te dubbelposten. Ik heb ze nu even met elkaar samengevoegd.;) <<<

Geplaatst:

Wat nog simpeler geweest zou zijn is de missie op nieuw starten...

>>> Door Bling: Ze heeft de missie al gehaald, en daarom is het niet nodig om haar nog tips te gaan geven. Bovendien is dit eigenlijk niet eens een tip, maar meer een verwijt.. <<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...