Jump to content

Crash op bepaalde plekken

Recommended Posts

Geplaatst:

heej mensen, ik zit met een klein probleem.

Mijn spel crasht op de raarste momenten. Het is zo, dat hij crasht wanneer ik een bepaalde plek of gebied betreed. Dit is wel te behelpen met het opnieuw installeren van het spel, maar in het begin heeft mijn spel dat nog nooit gedaan. Zo crashte hij eerst als ik sex had met mn vriendinnen, na het opnieuw installeren van het spel niet meer, maar toen crashte hij iedere keer als ik de Easter Basin Naval Base betreed. Na het weer opnieuw installeren crasht hij iedere keer als ik in de Binco kleren ga kopen.

Weet iemand waar dit aan ligt, en of het te verhelpen is? Het ligt geloof ik niet aan de cd, want na het opnieuw installeren is het verholpen..

Greets

Geplaatst:

Erg vreemd probleem... Als hij crasht blijft hij dan vast staan of start je pc opnieuw op? Zelf denk ik dat je pc bepaalde plaatsen in het spel niet aankan. Maar vreemd dat hij het dan wel gedaan heeft. Mischien heeft je video kaart een update nodig?

Mijn dieeën zijn:

-Update je drivers

-Verwijder het bestandje gtasa_set

Succes ;)

Geplaatst:

Nee, het spel blijft gewoon hangen. Mijn video kaarten zijn in orde, da weet ik zeker, want toen ik het spel net had gebeurde dit niet. En het zijn dezelfde drivers.

Geplaatst:
Erg vreemd probleem... Als hij crasht blijft hij dan vast staan of start je pc opnieuw op? Zelf denk ik dat je pc bepaalde plaatsen in het spel niet aankan. Maar vreemd dat hij het dan wel gedaan heeft. Mischien heeft je video kaart een update nodig?

Mijn dieeën zijn:

-Update je drivers

-Verwijder het bestandje gtasa_set

Succes ;)

java script:emoticon(':{', 'smid_24')

:{waar staat gtasa_set?

Geplaatst:

het kan zijn dat je gta3.img beschdigt is daar staan alle textures op als je die vervangt dan kan je het weer spelen (hoop ik )

ik had dat probleem ook

Ps: textuur jij wel eens of modje wel eens of instaeerje jij mods?

Geplaatst:

‘GTA_sa.set; staat in de map: GTA San Andreas User Files, deze map is te vinden in de map: Mijn Documenten. Het bestand slaat alle instellingen van je op, bijvoorbeeld je toetsen voor het lopen, of de instellingen van het spel zelf. Als je dit bestand verwijderd zal er automatisch een nieuwe komen én krijg je de standaard instellingen terug. Je moet ze dan in dat geval dus zelf weer instellen.

Geplaatst:

‘GTA_sa.set; staat in de map: GTA San Andreas User Files, deze map is te vinden in de map: Mijn Documenten. Het bestand slaat alle instellingen van je op, bijvoorbeeld je toetsen voor het lopen, of de instellingen van het spel zelf. Als je dit bestand verwijderd zal er automatisch een nieuwe komen én krijg je de standaard instellingen terug. Je moet ze dan in dat geval dus zelf weer instellen.

dat heeft volgens mij niks met een chreh te maken mar met gta3.img

ik weet het bijna helemaal zeker ik had laatst ook steeds een chresh et gta

Geplaatst:

niet echt volledige gta3.img

maar kan ook ja maar niet alle 16316bestanden daarin, wel met een paar bestanden (gemodde bestanden maken groter kans op crashen)

of de map mods maken zonder pardon ook crashen

Geplaatst:
Nee, het spel blijft gewoon hangen. Mijn video kaarten zijn in orde, da weet ik zeker, want toen ik het spel net had gebeurde dit niet. En het zijn dezelfde drivers.

Heb je mischien een ATI videocard want soms is het zo dat daar problemen mee komen bij GTASA

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...