Die Hard Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 (bewerkt) Eejj forumgenootjes. Elke keer als ik een savegame bij Verdant Meadows opstart, en ik loop door de Marker bij de deur, loopt m'n spel vast, het is ook de enige savegame waar dit gebeurd, de rest doet gewoon normaal. Ik heb dezelfde savegame, maar dan in een gekopieerde map voordat ik ging modden daarin gezet, dus ik heb diegene die het niet doet vervangen, maar daar gebeurde precies hetzelfde. Ik heb ook al mijn mods uit de map waar ik mijn mods inzet verwijderd, waardoor ik niet meer daarzo kan kijken. Edit: Andere savegames lopen na een tijdje wel vast. En ook, ik heb een mods geinstalleerd, en ik heb ze nu ook allemaal weer verwijderd, maar ze blijven gewoon in m'n spel staan. Edit: Ik heb ze geinstalleerd en verwijderd met SAMI, en het is overigens 1 mod die ik niet kan verwijderen. Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen! Greets GTA GG Bewerkt: 13 februari 2007 door GTA Ganggast Reageren
.Sharingan Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 1 advies, San Andreas opnieuw installeren. Want die savegame is vast bedoel voor een 'Cleane' San Andreas. Reageren
SWYV Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 whoopidoo, waar haal jij dat van cleane GTA SA? indien de mod met main.scm dan ben jij verplicht om nieuwe spel te beginnen en vervolgens opslaan enz... als het geen main.scm kan jij wel spel laden maar van dat crash is mogelijk de mod slecht installeerd of fout in de mod in ieder geval moet het een mod bij de luchthaven die fout bevat waardoor spel crasht herinstalleer de spel opnieuw indien dit probleem voordoet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.