Le Freak Geplaatst: 10 maart 2004 Rapport Geplaatst: 10 maart 2004 Ik heb laatst de Ultimate Trainer voor GTA 3 gedownload van gtagames.nl en hij werkt goed enzo, maar ik heb ontdekt dat je met Garage Editor sommige autos bullet, fire en explosion proof kan maken!! Ik heb dit gedaan voor de Stinger en Police car, maar als ik dan ga spelen kan ik ze gewoon kapot schieten... Wie kan me uitleggen waar dit aan ligt, of wat ik fout doe?? Reageren
Joriz Geplaatst: 10 maart 2004 Rapport Geplaatst: 10 maart 2004 Ik weet niet precies hoever LithJoe dit werkende heeft gemaakt. Volgensmij werkt dit niet met alle auto's goed. Reageren
Le Freak Geplaatst: 10 maart 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2004 Ok :huh: Je zei dat hij het niet bij alle autos doet.. Bij welke autos doet hij het wel? Reageren
Le Freak Geplaatst: 14 maart 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2004 Ik heb het al gevonden, het is namelijk zo: Je moet een auto apply'en als je bezig bent met GTA.. Dan komt hij in je garage te staan! Ik dacht dat het voor alle autos zou gelden als ik bijv. Cabbie bullet proof maak! Reageren
olep Geplaatst: 18 september 2004 Rapport Geplaatst: 18 september 2004 Waar kun je de ultimate trainer downloaden dan? :blink: Reageren
Mania-92 Geplaatst: 18 september 2004 Rapport Geplaatst: 18 september 2004 hoe moet je dat dan doen er staat bijvoorbeeld tab+z Reageren
8-Ball Geplaatst: 18 september 2004 Rapport Geplaatst: 18 september 2004 Waar kun je de ultimate trainer downloaden dan? :blink: Die kan je hier downloaden! hoe moet je dat dan doen er staat bijvoorbeeld tab+z Dan moet je als je in het spel zit tab+z indrukken natuurlijk! Reageren
8-Ball Geplaatst: 19 september 2004 Rapport Geplaatst: 19 september 2004 tegelijk? Nee, Je moet de knop inhouden die je als eerst indrukt, daarna het tweede getal! Voorbeeld met Tab+1: je drukt en houd tab in en daarna 1, daarna laat je los! Reageren
[E]lmex Geplaatst: 19 september 2004 Rapport Geplaatst: 19 september 2004 ja idd.. daar was ik ook pas na 2 weken achtergekomen :rolleyes: :lol: Reageren
W1ckeD Geplaatst: 19 september 2004 Rapport Geplaatst: 19 september 2004 Sommige opties doen het niet bij mij hoe kan dit weet iemand dat!? B) :unsure: Reageren
Robin2130 Geplaatst: 19 september 2004 Rapport Geplaatst: 19 september 2004 lmex,Sep 19 2004, 01:50 PM] ja idd.. daar was ik ook pas na 2 weken achtergekomen :rolleyes: :lol: Sorry jongens ff offtopic: [E]lmex ik heb al veel onnodige posts van je gezien en ook een par onnodige topics, Als je dit blijft doen dan loop je de kans dat je berichtenteller op 0 gezet wordt en warnings krijgt , als je dat niet wilt reageer dan alleen als het echt nodig is. het is alleen een wijze les kerel, want ik heb er ook ervaring in. Ontopic: Als ik die ultimate trainer gebruik, krijg ik unhandled exception, is daar wat aan te doen??? ik vind het leuk om die grafkarren (lees: lijkenwagens) allemaal te laten vallen zeg maar, dan kan ik barbecuen :lol: :lol: Reageren
8-Ball Geplaatst: 20 september 2004 Rapport Geplaatst: 20 september 2004 Sommige opties doen het niet bij mijhoe kan dit weet iemand dat!? B) :unsure: Dat had ik ook, de oplossing is versie 1.1! Die kan je hier downloaden! Ontopic: Als ik die ultimate trainer gebruik, krijg ik unhandled exception, is daar wat aan te doen??? ik vind het leuk om die grafkarren (lees: lijkenwagens) allemaal te laten vallen zeg maar, dan kan ik barbecuen :lol: :lol: Heb je het over Vice City of GTA 3? Maar is dat bij alle code's of een paar? Reageren
Robin2130 Geplaatst: 20 september 2004 Rapport Geplaatst: 20 september 2004 Oohw *** shit man ik heb het verkeerd neergezet ik had over vice city maargoed, maarre het was bij een paar codes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.