NandroDavids Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Eigenlijk houd ik niet zo van Nederlandstalige muziek, ook niet van Nederlanstalige rap/hiphop. Maar voor Brainpower maak ik graag een uitzondering om naar Nederlansdtalige rap te luisteren, want zijn teksten vind ik erg sterk. Sommige lyrics zijn echt geweldig; de ene keer een schitterende woordspeling, en een andere keer een serieus stuk dat goed loopt. Al met al is Brainpower gewoon veruit de beste Nederlandstalige rapper. Rappers als Lange Frans, Baas B., Ali B. en Yes-R zijn op het moment misschien populairder, maar die maken dan ook standaardnummers die eigenlijk nergens over gaan. Ze scoren dan wel goed, maar Brainpower blijft de betere rapper... Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Lange Frans en Baas B. Reageren
Dikbuik Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Arie ribbens, en dan vooral polonaise hollandaise... nee ik hou niet van rap maar vind die mensen van de jeugd van tegewoordig wel goed Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 brainpowerrrrrrrrrrrrrrr Reageren
RobertSA Geplaatst: 19 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 Wie kent hier de diss Nega Nakt Je Non Stop? Die is GE-WEL-DIG. Ik heb me helemaal ziek gelachen, hij nakt hier veel rappers, en hoe. Hier heeft niemand een weerwoord op, dat weet ik nu al. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 Wie kent hier de diss Nega Nakt Je Non Stop? Die is GE-WEL-DIG. Ik heb me helemaal ziek gelachen, hij nakt hier veel rappers, en hoe. Hier heeft niemand een weerwoord op, dat weet ik nu al. Ik vind 'm echt wack as fuck.. Hij heeft die diss gemaakt omdat 'ie geld nodig heeft, wat dacht je van een nieuw album of optreden Nega?? --- Ik vind Kempi gewoon dé bom van Nederland.. Daarnaast vind ik U-Niq, Brainpower, DiceCream en Def Rhymz wel relaxt. Def Rhymz heb ik gister nog zien optreden, was in de Tent in Nuenen, hij kwam als special act omdat de Tent 22 jaar bestond Reageren
RobertSA Geplaatst: 19 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 Ja, oke de reden is misschien dom, maar de diss is keihard. Reageren
LBG Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Ik vind em ook wel goed. Reageren
Whiplash1212 Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 ik vindt nederlandse nummer zoiezo all k*t omdat nederlands geen muziek of film taal is het klinkt gewoon niet xD Reageren
Bright Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 nederlandse rap vind ik ook zo stom.. het klinkt gewoon niet Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Yes-R, maar die wordt de laatste tijd wat commerciëler. Eerst vond ik Ali B echt helemaal geweldig, maar nu vind ik hem echt een Nederlandse 50 Cent, niet meer close met de straat enzo, te commerciëel. Het is Amerika niet. Maar Negativ vind ik ook wel chill. Reageren
RobertSA Geplaatst: 17 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Het enigste goede nummer van Yes-R vind ik Mijn Pad, de rest is bijna allemaal commercieel. Reageren
Juju Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Ik vind 1. Negativ 2. Yes-R 3. Brainpower. Die Partysquad haat ik echt, van die wannabee'tjes. Reageren
Multi_ Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 1. Kempi 2. THC 3. Negativ 4. Nul7Negen (nog niet gehoord) 5. Nino 6. Winne (ook nog niet gehoord) 7. Steph (ook nog niet gehoord) 8. U-Niq 9. The Opposites 10. Appa Zo de hele nederlandse rapscene gedropt haha En als iemand ze niet kent moet je et even zeggen dan drop ik wel een paar pokoe's Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Ik weet niet of iemand de rappers Monopoly kennen, maar die zijn echt kk dope! Niet normaal, ik heb hun mixtape en echt elk nummer is gewoon dope.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.