LBG Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 DHC heeft ook nog wel een paar goede nummers vind ik maar je verstaat ze vaak niet. Reageren
Youp Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 (bewerkt) Ik vind Negative, Kempii, The opposites, Nino THC, opgezwolle (niemand genoemd?) maar soms hou ik meer van amerikaanse/engelse rap.. Naja, ieder zijn smaak Bewerkt: 19 maart 2007 door Youp Reageren
BigT Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 Ik noem geen commerciele apen Ik ken : Negativ Kempii DHC SBM Lexxus Nino Ogri Ai (landgenoot ) en nog veel meer De beste vind ik Kempii Daarna Nega Daarna Ogri Daarna Lexxus Daarna Nino Daarna DHC Daarna SBM En dan de commerciele apen -.- Reageren
Classic Rock Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 Ik ben eigenlijk niet zo into hip hop ik weet wel dat vroeger me broer luisterde naar Def P en Extince - Viervoeters de nederhop zeg maar, die nummers kon ik wel redelijk waarderen. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 moeilijkk van Nederland heb niet echt een idool .. maar dan hou ik het bij Ali B Reageren
quinton Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 Hier mijn top 5! [1] THC!! (vooral RBdjan A.K.A. 'de onderbaas') [2] Negativ [3] Kempi [4] Kimo [5] Linkin Park [Minutes to Midnight!! 14Mei in de winkel] (sluipreclame ) Reageren
LBG Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Hier mijn top 5![1] THC!! (vooral RBdjan A.K.A. 'de onderbaas') [2] Negativ [3] Kempi [4] Kimo [5] Linkin Park [Minutes to Midnight!! 14Mei in de winkel] (sluipreclame ) Uhm... sinds wanneer komt Linkin Park uit Nederland en sinds wanneer zijn ze rappers? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.