Jump to content

Wallpaper: Still life

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Eej,

Ik heb een nieuwe wallpaper gemaakt. Ik had vanmiddag een idee, en toen is er dit uitgekomen! Dus als je tips hebt of suggesties, rates en comments zijn welkom! :*D

Greetz orange123 :bier:

Klik voor vergroting.

post-57829-1171402492_thumb.jpg

Bewerkt: door orange123
Geplaatst:

het lijkt me eerlijk gezegd nogal.. makkelijk, weet niet of je er veel moeite voor hebt gedaan dus ik ga geen vooroordeel maken erover.

mss dat het plaatje iets groter kan anders heb je die grote leegte er zo omheen en dat is wel jmmr

7/10

Geplaatst: (bewerkt)

Ziet er leuk uit hoor :) . Het ziet er inderdaad wat simpel uit... maar oke; het is een zeer orgineel idee. Dat gras en die wolken zijn heel mooi gemaakt! En dan heb je ook een mooie lensflare erin gezet. Goed gedaan hoor :Y . Alleen tussen het gras had het wat minder blauw gemogen.

Je hebt goed dat zon effect gegeven. Niet echt donker zegmaar, gewoon lekker lichtig :) . Dat vind ik best knap, want de laatste tijd zijn de meeste designs een beetje donker enzo...

Die 'background' past goed bij je naam... orange. Misschien kan je een beetje met de size knoeien ofzo en kan je hem in je signature zetten? :) .

Dan maar de rate:

79% - Ziet er goed uit, het is een heel orgineel onderwerp, maar het is wel een beetje makkelijk zegmaar.

.Antonio :bier:

Edit hier onder:

Zoiets is geen sig... een sig is kleiner van formaat (500x150 pxl is volgens mij het grootste formaat). Dit noem je een LP (Large Piece) of gewoon een Design (zo kan je het altijd noemen).

Bewerkt: door .Antonio
Geplaatst:

Weer zo'n geniale sig :D. Je weet al hoe ik over jouw sigs denk en van mij krijg je daarom een 8.

Lekker rustig, mooie kleuren alleen wat jammer van het gras.. dat vind ik niet zo mooi, maar voor de rest een uitstekende sig!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...