michaelvb Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 Hey mensen, sinds kort is pokeren een hype geworden in Nederland en ook ik ben aan het pokeren geslagen. Omdat ik nogal huiverig was met storten op pokersites heb ik meegedaan aan een actie waar je gratis 50$ krijgt op titan poker je moet je dan via www.freepokerbonus.net aanmelden en binnen 2 dagen heb je het binnen, heb ondertussen al 325$ anyway, zijn er meer mensen die poker online spelen?? en zo ja, win je weleens wat? Reageren
Mirrrr Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 Ik vind poker een onwijs leuk spel. Maar online vind ik er vrij weinig aan, Ik vind namelijk de charme van pokeren juist dat je elkaar aankijkt en probeert het gezicht van je tegenstanders te lezen. In RL heb ik wel een keer een hoop gewonnen maar dat was niet met mijn eigen geld. Reageren
Preddy Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 (bewerkt) Potje poker is prachtig, sinds dat ik het in mei dit jaar voor het eerst heb gedaan is het iets dat ik redelijk vaak doe in m'n vrije tijd. De spanning van het inzetten en all-in gaan is een lekker gevoel, maar ook het inschatten van andere spelers vind ik een leuk aspect eraan. Online vind ik dat wel moeilijker dan IRL, aangezien men toch sneller lijkt te callen en met minder goeie kaarten speelt. Ik speel online bij PartyPoker.com, wat op zich redelijk goed gaat. Door wat beginnersgeluk heb ik eens boven een miljoen play-chips gehad, maar heb dat eigenlijk even snel verloren als dat ik het had gewonnen. Ben nu bezig weer terug naar dat miljoen te kruipen... Voor geld heb ik nog nooit gespeeld, en zal dat online eerste tijd ook nog niet doen. Ben soms nog wat te overmoedig... Bewerkt: 13 februari 2007 door Preddy Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Ik speel nu best wel veel poker online. In 2005 ben ik er mee begonnen. Na een tijdje ben ik weer gestopt omdat ik andere dingen te doen kreeg. Nu heb ik het weer opgepakt. Ik ben zelfs beter geworden dan in 2005. Het bluffen was iets wat ik echt niet kon en het inschatten van tegenstanders kon ook wel wat beter. Deze aspecten heb ik weten te verbeteren. Ik kan heel goed inschatten wat een hand waard is. Ik ben ook wat slimmer gaan spelen. De risico in mijn spel is wat minder geworden. Ik ben minder roekeloos met het plaasten van bets. Ik speel niet voor het geld, maar gewoon voor de lol. Als je voor het geld gaat spelen en je verliest het geld. Dan kunnen de frustraties hoog oplopen. Reageren
Cenzy Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Nope , nog nooit gedaan en ben het ook niet van plan Kan fortuinen KOSTEN , maar ook opleveren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.