B-Slo Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 Als je je bike skill vol hebt, kan je dan nog wat speciaals doen met motor? Springen met een Sanchez ofzo... Reageren
Revan Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 Nope niks, Alleen het kans opvallen is minder.. Reageren
TubS Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 kortom vrij nutteloos, asl je ergens tegen knalt val je toch wel Reageren
The Godfather Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 in het begin van het spel...val je al bij de kleinste botsing....als hij vol is niet meer Reageren
De Gta Master Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 Ik vind dat je skills egt wel merkt moet je maar met een shotgun in het begin klote sloom :lol: Reageren
victor88 Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 vooral bij wapens dan kun je veel beter lopend schieten Reageren
MrSelected Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 Ik merk het verschil eigenlijk niet bij improved skills.. :unsure: Reageren
Pablo Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 Ik merk het verschil eigenlijk niet bij improved skills.. dat komt waarschijnlijk omdat je zoal goed rijd ik had al gelezen dat je bij de pim missies ook wijnig schade had. maar als je rijd zoals mij dan val je voorduurend en rij je ook telkens schade en dan merk je die skills echt wel. ik kan nu van een berg afspringen met een moter en dan verder rijden. maar hard fietsen op me kleine BMX dan val ik hahaha Reageren
BrokenTable Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Geplaatst: 23 november 2004 VERPLAATST naar General Reageren
love the gang Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Geplaatst: 12 december 2004 ik vind het gewoon saai dat je bij die skills niet rijgt allens staat er op MAximum Reached Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.