kastanje Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 hallo ik heb wel eens een filmpje gezien van dat je kan bellen en dan komt er een auto balk kan je een auto uitkiezen en naar de plek die je wil Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 hallo ik heb wel eens een filmpje gezien van dat je kan bellen en dan komt er een auto balk kan je een auto uitkiezen en naar de plek die je wil Dit zit voor zover ik weet niet standaard in het spel zelf, dus ik durf mijn geld er wel op te zitten dat je dan naar een mod hebt gekeken. Degelijke mods bestaan zeker wel. Een goed voorbeeld hiervan is de driver mod, mocht je hem willen uitproberen dan kan je hem hier downloaden! Reageren
Twankala Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 wat ook kan zijn is dat je een filmpje van saint's row hebt gezien. hierin kan je bellen, waarna er een taxi komt en je naar de aangegeven lokatie brengt. maar voor zover ik weet is dit niet met GTA Reageren
kastanje Geplaatst: 16 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 wel maar hij doet het niet als ik op horn druk h ik druk op tab en de taxi komt maar als ik op h druk valt hij uit ? Reageren
GTA_XP Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 wel maar hij doet het niet als ik op horn druk hik druk op tab en de taxi komt maar als ik op h druk valt hij uit ? Heb je je oude savegame gelaadt, als dat zo is valt hij inderdaad uit. Probeer een New Game te starten misschien dat ie dan wel lukt. succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.