Jump to content

Mastertuner VS. Syfes

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Voetbal

Soort design: Signature

Size design: 300 x 100

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk

Mijn plaatje: footballsigkd8.jpg

Geplaatst: (bewerkt)

Syfes: post-38663-1171465936.jpg

Mastertuner: footballsigkd8.jpg

[PS: Syfes, de maten waren 300 x 100, de jouwe is iets groter ;) ]

Stemmen maar!

Bewerkt: door Mastertuner
Geplaatst:
Syfes: post-38663-1171465936.jpg

Mastertuner: footballsigkd8.jpg

[PS: Syfes, de maten waren 300 x 100, de jouwe is iets groter ;) ]

Stemmen maar!

ow had er net zelf 1 gemaakt :puh: mja jmmr ^^

Mastertuner: ik vind de render nogal.. los van de totale sig en de BG is gewoon een plaatje van een bal, voor de rest is er niks aan gedaan volgens mij:?

Syfes: eigenlijk hetzelfde, plaatje ook erg los van de sig zelf maar de achtergrond is wel mooier en daarom gaat m`n stem naar syfes :klap:

Geplaatst:

Stem: Syfes,

Ik vind je render van Boussoufa (veronderstel ik) te hoekig, vooral de mouwen van het truitje en de hand, voor de rest vind ik het eigenlijk gewoon een 'knip-en-plak' plaatje, d.w.z. dat ik veronderstel dat je er heel weinig of nauwelijks wat aan gedaan hebt....

De kleurkeuze van Syfes vind ik wel mooi, Rood - Zwart zijn twee kleuren die perfect bij elkaar passen, je render is ook ok en het lettertype is niet té....

Bedankt voor de stemmen :{ Nog meer stemmen?

>>> Door .Levi.: Klein beetje geduld, stemmen kan t/m 16 februari. Er kan dus nog van alles gebeuren.<<<

Bewerkt: door .Levi.

Mijn stem gaat ook naar Syfes.

Syfes

De achtergrond is gewoon een brush en dus veel te standaard, net zoals de tekst die daar maar staat te staan :{. De render is trouwens ook niet ingeblend, wat jammer is, probeer hieraan nog te werken. Ik heb dus op alles in je signature commentaar, hij is dan ook ( nog ? ) niet geweldig.

Maargoed, ik zie vooruitgang en na een tijdje kom je wel op het niveau van goede photoshopper.

63% -

Mastertuner

Zoals hierboven al gezegd door Pitbull, is de render niet goed uitgesneden en is je signature veel té basic. Gewoon een foto op de achtergrond en 2 renders erin plakken, dit zijn geen signatures. Probeer allereerst een nieuwe render te vinden van Boussoufa, die niet hoekig is, en bouw daar op verder, inblending enzo...

Ook bij jou zie ik vooruitgang dus dat komt wel goed ;).

49% -

Bewerkt: door Nicsan
Geplaatst:

Syfes: heeft mijn stem.

ik zie dat er iets meer aandacht in de achtergrond is gestoken dan bij masterturner (tenminste zo ziet het er uit) ook het uitknippen vond ik beter gedaan bij Syfes.

suc6 beide

Geplaatst:

Oke dan ik win dus met 4-0 tegen mastertuner

Winnaar :Syfes

Close this topic en geef mij maar en punt :engel:

Greetings Syfes

Geplaatst:

Battle afgelopen, winnaar Syfes, 1 punt voor jou.

Closed, en ranking updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...