profile Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 hey zit bij de catalina missies en moet nu die explosieven op die deur in de off track betting leggen. maar ik krijg die deur binnen niet kapot dat is toch de bedoeling he (speel voor ps2) alvast bedankt Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 Als je een bom op de deur heb geplakt dan moet je hem activeren. Met het ding dat je ook bij je draagt. Doe hetzelfde bij het kluisje en rij terug naar de hide out. Reageren
profile Geplaatst: 14 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 ja dat doe ik maar de deur wilt er niet uit is dit een bug want ik gebruik veel cheats van wapens Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 ja dat doe ik maar de deur wilt er niet uit is dit een bug want ik gebruik veel cheats van wapens Laten we zeggen; het kan een bug zijn. Ik heb dit ook wel eens gehad bij deze missie, de deur wou niet kapot. Ik heb dit meerdere keren gehad, de ene keer plaatste ik de satchel verkeerd, de andere keer ben ik maar gewoon overnieuw begonnen. Ik denk dus dat de plek waar je de bom neer legt heel belangrijk is, en dat je dit waarschijnlijk niet goed doet. Wellicht kun je de missie even opnieuw starten, aan je cheats ligt het overigens sowieso niet. Reageren
profile Geplaatst: 14 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 ik ga eens stoppen met die cheats ik kan nu ondertussen toch kopen in ammunation bedankt voor die tip matthijs en denkaanhenk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.