Pitbull Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 Onderwerp: Tekken Soort design: Signature Size design: 350x120 Render: Ja Animatie: Nee Premade: mag Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk de mijne:
Amfetamientje Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 (bewerkt) ik wil wel zal me eerste battle zijn dan maar ik hoor nu zeg maar ziek in me bed te liggen dus ik denk dat hij zaterdag/zondag klaar is, ik zal eerder proberen dus laat me horen als je dat goed vind mazzo0l! EDIT : ik ben veel sneller klaar morgen heb je hem cker miss vanaaf nog EDIT : nog sneller klaar dan verwacht. EDIT : Hij heeft wel een border ik heb hem alleen beetje onopvallend gemaakt omdat ik het anders niet vond passen (omdat het een kleine sig moest zijn ) kijk maar rechtonder in en links onder zie je het ook. Bewerkt: 17 februari 2007 door Plantebak
Pitbull Geplaatst: 15 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 ok, het is ook mijn eerste battle! succes! Pitbull: Plantebak:
Medatom Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 MIjn stem gaat naar plantebak. Op het eerste gezicht ziet die van pitbull er ook heel leuk uit maar die van plantebak lijkt meer werk in te zitten. Groeten,Medatom
White Gold Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Ik ga stemmen . Pitbull: Die van jouw heb ik al best vaak gerate en je weet wel wat ik er van vindt. Je achtergrond is ietswat saai en je naam springt er ook niet echt uit. Je hebt wel weer mooie lichtinval en een hele mooie render. Plantebak: Het eerste wat mij opvalt is dat je geen border hebt, maar je hebt wel weer een wat drukkere achtergrond en in dit geval spreekt me dat wat meer aan. Je hebt ook een vette render en je naam vind ik er ook veel mooier inzitten. Mijn stem gaat naar: Plantebak
RonaldVC Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Battle afgelopen, 1 punt voor Plantebak. Closed, en ranking updated.
Recommended Posts