Jump to content

Pitbull vs. Plantebak

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Tekken

Soort design: Signature

Size design: 350x120

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: mag

Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk ;)

de mijne: armorkingcopyou0if8.jpg

Geplaatst: (bewerkt)

ik wil wel :) zal me eerste battle zijn dan :)

maar ik hoor nu zeg maar ziek in me bed te liggen dus ik denk dat hij zaterdag/zondag klaar is, ik zal eerder proberen :Y dus laat me horen als je dat goed vind

mazzo0l! :cya:

EDIT : ik ben veel sneller klaar :puh: morgen heb je hem cker miss vanaaf nog :)

EDIT : nog sneller klaar dan verwacht.

EDIT : Hij heeft wel een border ik heb hem alleen beetje onopvallend gemaakt omdat ik het anders niet vond passen (omdat het een kleine sig moest zijn ) kijk maar rechtonder in en links onder zie je het ook.

tekkencopynb8.jpg

Bewerkt: door Plantebak
Geplaatst:

MIjn stem gaat naar plantebak.

Op het eerste gezicht ziet die van pitbull er ook heel leuk uit maar die van plantebak lijkt meer werk in te zitten.

Groeten,Medatom

Geplaatst:

Ik ga stemmen :D.

Pitbull: Die van jouw heb ik al best vaak gerate en je weet wel wat ik er van vindt. Je achtergrond is ietswat saai en je naam springt er ook niet echt uit. Je hebt wel weer mooie lichtinval en een hele mooie render.

Plantebak: Het eerste wat mij opvalt is dat je geen border hebt, maar je hebt wel weer een wat drukkere achtergrond en in dit geval spreekt me dat wat meer aan. Je hebt ook een vette render en je naam vind ik er ook veel mooier inzitten.

Mijn stem gaat naar: Plantebak

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...