Jump to content

GTA SA crash probleem! Help needed!

Recommended Posts

Geplaatst:

Hi biw,

ik heb ff hulp nodig bij het oplossen van een hard en/of software probleem.

Een vriend van mij heeft GTA San Andreas net gekocht om Multiplayer te kunnen gamen.

Hij heeft alles goed geïnstalleerd en het werkt zover alles hoe 't moet.

Nu heeft hij 't volgende probleem:

Tijdens het gamen blijft zijn beeld regelmatig vast zitten (freeze) en crashed 't spel. Het begint gelijdelijk en dan ist spel gecrashed. Hij heeft al geprobeerd om zijn Graphics op LOW te zette, hij heeft 't allemaal gereïnstalled maar alles helpt niks. Ik heb zijn dvd geleend en hier zijn versie geïnstalleerd maar bij mij werkt 't allemaal goed.

Ik denk dus dat er een hardware probleem en of een settings probleem is. Wie weet hier raad bij?

Graag heel snel een nuttig antwoord :sigaar:

Alvast bedankt,

RedDragon :bier:8)

===================================================================

GTA San Andreas version: 2.0 (downpathced naar 1.0 voor SA-MP)

Btw.: Hij heeft dit probleem met Single Player en Multiplayer... Ook zonder Sa-MP heeft ie 't probleem...

VideoCard: ATI Radeon 1600X

CPU: Intel Pentium® 4 HT

HDD: 1ste) 37.2 gb en nog 19.7 gb vrij

2de) 74.5 en 74.4 gb vrij

===================================================================

Geplaatst:

1. hij heeft een te oude cd kaart

2. hij heeft direct x 9.0 niet

3. zijn computer is gewoon xxx

>>> Door Dutchy3010: Graag een beetje op je taalgebruik letten ;). Daarnaast kan iemand niets met deze informatie, dus in het vervolg dan gewoon niet meer posten :).<<<

Geplaatst: (bewerkt)
1. hij heeft een te oude cd kaart

2. hij heeft direct x 9.0 niet

3. zijn computer is gewoon xxx

Nee niks... Geen goeie hulp... Ik wil alleen replys als ze ook nuttig zijn...

BTW, zijn computer is goed... Enne, je bedoeld zkr te oude video card niet cd card?! ;-)

Bewerkt: door Dutchy3010
Geplaatst:

ATI videokaarten geven soms problemen heb ik gehoord en gemerkt (bij een vriend)

Probeer de drivers te updaten.

De processor voldoet al denk ik omdat een Pentuim 4 al goed genoeg is. Maar post voor de zeker even de kloksnelheid. :D

Geplaatst: (bewerkt)
ATI videokaarten geven soms problemen heb ik gehoord en gemerkt (bij een vriend)

De processor voldoet al denk ik omdat een Pentuim 4 al goed genoeg is. Maar post voor de zeker even de kloksnelheid. :D

Hey bedankt voor je goeie reply... ;)

Ik zal het doorgeven en later nog ff het resultaat...

De kloksnelheid weet ik nu niet uit me hoofd... Ik zal 't aan hem vragen.

Stay tuned in, ik geef de info zo snel mogelijk door... ^_^

Greetz en tot snel,

RedDragon 8):sigaar:

P.S:

Nog gefeliviteerd met je verjaardag! ;-)

Bewerkt: door RedDragon1
Geplaatst:

Is het ook zo dat bij ATI Videocards sommige pixels heel raar gaan doen?(wit, grijs worden?) want dat gebeurt

nmlijk ook nog naast het probleem van mij dat al in t forum staat(en niet alleen bij SA maar ook bij NeedForSpeed).

Geplaatst:

Een vriend vban mij zegt dat er een "speciale Game Patch"is voor ati videokaarten

en dat eht dan is opgelost wat je ook kan doen is een NVIDEA Kaart Kopen. Heb er nog nooit problemen mee gehad

Geplaatst:
Een vriend vban mij zegt dat er een "speciale Game Patch"is voor ati videokaarten

en dat eht dan is opgelost wat je ook kan doen is een NVIDEA Kaart Kopen. Heb er nog nooit problemen mee gehad

kun je miscien ook vrage waar ik die kan downloaden? die game patch?

Geplaatst:

kun je miscien ook vrage waar ik die kan downloaden? die game patch?

Hi, bedankt voor de reacties! Blijf gerust replyen als je nog vragen hebt of naar een ander antwoord zoekt. :sigaar:

Ik heb ff nog een vraag. Als ik me PC opstart dan werkt 't allemaal goed en snel. Maar... er komt een DOS bericht en deze vraagt welk bestuuringssysteem je wilt starten. De timeout timer staat op 30. Als opties heb je Gewoon Windows XP en als 2de optie staat er "Vorig besturingsisteem op C:\". Hoe kan ik dit bericht uitschakelen? Ik heb het al geprobeert in msconfig maar daar kun je alleen de volgorde, de standaardwaarde, en de timeout tijd instelle...

Weet iemand een oplossing?

Greetz, RedDragon :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...