SaberKiller Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 :$ hoe plaats je die charge dinges ook alweer :$ Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 :$ hoe plaats je die charge dinges ook alweer :$ Die selecteer je gewoon, en dan loop je naar één van die machines en druk je op de 'schieten' knop. Deze verschilt weer per gebruiker. Laat hem daarna absoluut niet afgaan! Je moet zodra je hem geplaatst hebt, de parachute selecteren en het vliegtuig uitspringen. De bom ontploft zodra je het vliegtuig uit bent. Reageren
SaberKiller Geplaatst: 14 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 waar is die charge dan hij staat niet tussen me wapens Reageren
.Timothy Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 (bewerkt) Deze zou je moeten hebben nadat je het laatste mannetje hebt gedood. Kijk overal, meestal staat hij aan het eind. Als je de knop/schakelaar bedoelt om hem te laten ontploffen, die heb je in die missie dacht ik niet. Hij ontploft automatisch als je uit het vliegtuig springt. Bewerkt: 14 februari 2007 door VWO-er Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 Ik denk dat je een ander type 'gooi' wapen hebt; molotov cocktails of granaten. Als je het explosief oppakt, moet je op Tab drukken (PC) om je eerste 'gooiwapen' weg te doen en de satchel charges daarvoor in de plaats op te pakken. Nu kun je hem wel plaatsen en het vliegtuig uit springen. Reageren
Mirrrr Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 (bewerkt) Je moet de charge ook helemaal niet gebruiken in deze missie. Je moet de bommen plaatsen en dan het vliegtuig uit. Het vliegtuig ontploft vanzelf. Edit @hieronder. Bij mij ontplofte het vliegtuig vanzelf. Dat weet ik echt 100 % Bewerkt: 14 februari 2007 door Mirrrr Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 Je moet de charge ook helemaal niet gebruiken in deze missie. Je moet de bommen plaatsen en dan het vliegtuig uit. Het vliegtuig ontploft vanzelf. Je moet de charge wel gebruiken in deze missie, hoe moet je het vliegtuig anders opblazen? Voor de missie krijg je één explosief (dat is dus de Satchel Charge), en deze zal altijd tijdens de missie in de inventaris te vinden zijn. Ik denk dus ook niet dat je andere wapens zoals granaten in je handen hebt, zoals Flying Dutchman beweerd. Voor de duidelijkheid dit is hem: Plaatje van WikiGTA. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Je moet inderdaad de charge gebruiken, het vliegtuig ontploft niet vanzelf. Ik kreeg ook de Detonator maar gebruikte hem natuurlijk niet, weet niet hoe dat bij anderen is. Reageren
Bling Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Even voor de duidelijkheid: Je moet wel een satchel charge plaatsen aan de achterkant van het vliegtuig, maar je hoeft hem niet te activeren. Dit gaat namelijk vanzelf, zodra je uit het vliegtuig gesprongen bent. Je kunt dit wel zelf doen als je wilt, maar dan moet je er zeker van zijn dat je al klaar staat aan het einde, en je dus direct hierna kunt springen. Je zult namelijk zien dat het vliegtuig ontploft, en de explosie zich snel uitbreidt, en het dus steeds dichter bij je in de buurt komt. Laat dit niet gebeuren, maar spring er dus snel uit. Daarom is het ook beter dat je hem niet activeert, maar na het plaatsen ervan er gewoon uitspringt, zodat de rest vanzelf gaat. Reageren
Mirrrr Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Even voor de duidelijkheid: Je moet wel een satchel charge plaatsen aan de achterkant van het vliegtuig, maar je hoeft hem niet te activeren. Dit gaat namelijk vanzelf, zodra je uit het vliegtuig gesprongen bent. Je kunt dit wel zelf doen als je wilt, maar dan moet je er zeker van zijn dat je al klaar staat aan het einde, en je dus direct hierna kunt springen. Je zult namelijk zien dat het vliegtuig ontploft, en de explosie zich snel uitbreidt, en het dus steeds dichter bij je in de buurt komt. Laat dit niet gebeuren, maar spring er dus snel uit. Daarom is het ook beter dat je hem niet activeert, maar na het plaatsen ervan er gewoon uitspringt, zodat de rest vanzelf gaat. Dat is dus ook wat ik bedoelde Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.