BigM Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 Ook ik heb Ps weer eens gestart. Wat vinden jullie ervan Niet te streng raten hoor . BigM haters niet posten aub. Reageren
.Djanick Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 vind het opzich een mooi plaatje! vooral de effecten vallen mij direcht op. jmmr genoeg geen tekst maar voor de rest wel mooi 7.5/10 Reageren
BigM Geplaatst: 15 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 vind het opzich een mooi plaatje! vooral de effecten vallen mij direcht op. jmmr genoeg geen tekst maar voor de rest wel mooi 7.5/10 Bedankt man. Maar ik voel me nog een beetje rate loos. Meer rates voor mij? Reageren
Mastertuner Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Eerste indruk: WOW! Je hebt je best gedaan, en heel veel werk in deze sign gestoken, en dat stellen we hier op prijs Je hebt een stock gebruikt denk ik? Anders proficiat voor je mooie achtergrond. Je kunt er misschien nog wel 1px border omdoen? Anders: Chapeau! Een 8.7 Reageren
BigM Geplaatst: 15 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Eerste indruk: WOW!Je hebt je best gedaan, en heel veel werk in deze sign gestoken, en dat stellen we hier op prijs Je hebt een stock gebruikt denk ik? Anders proficiat voor je mooie achtergrond. Je kunt er misschien nog wel 1px border omdoen? Anders: Chapeau! Een 8.7 Geweldig . Bedankt voor je rate. En het was inderdaad een stock Ja. Een border heb ik naar gekeken Maar ik vond dat er uiteindelijk niet bij passen. Ik vond hem daardoor Te druk worden. Bij deze bedankt Reageren
White Gold Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Vette sig BigM. Met die teksten vind ik het vooral gaaf en het spel (welk?) achtergrondje is zeer goed uitgekozen. Deze sig vind ik wel een 9 waard. Nu je naam er nog bij en een vette border en je hebt een geniale sig . Reageren
BigM Geplaatst: 16 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Vette sig BigM. Met die teksten vind ik het vooral gaaf en het spel (welk?) achtergrondje is zeer goed uitgekozen. Deze sig vind ik wel een 9 waard. Nu je naam er nog bij en een vette border en je hebt een geniale sig . Waaauu!. Bedankt man. Dat is aardig . Ps: Het spel waarvan de sig is gemaakt is bekend onder de naam battlefield 2142 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.