Jump to content

iets heel geks

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind dit egt raar ik rij met 6 polities achter me aan en ineens zie ik een S.W.A.T tank en ik ga achteraan dus ik zit in die tank alleen toen werd ik op gepakt en toen zag ik hem niet meer maar ik heb het op de ps2 dus i ken niet modde ik snap het egt niet?

Geplaatst:

Ik snap niet echt wat je bedoeld.

Je hebt dus 6 Sterren, je pakt die S.W.A.T. tank en je word gepakt, ''BUSTED''. Dan spawnt CJ inderdaad voor het politiebureau. Dan staat de wagen waar je in gepakt was, niet meer op de plek waar je gepakt was.

Deze ben je dan kwijt. Dan zul je dus overnieuw moeten beginnen met die 6 sterren, en dan die Tank pakken en dan in je garage stoppen. Laat jezelf arresteren en de politie is weg. Nu ga je naar de garage waar je die tank hebt gestopt. Nu heb je die tank zonder dat de politie je kan pakken!

Greets,

Pemp :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Uhmmm, het gaat hem er volgens mij om dat hij de SWAT-Tank krijgt zonder End of the Line :cab:...

Normaliter kan je die niet krijgen zonder Mods, of je moet hem in End of the Line naar je Savehouse toe rijden. Dat is zijn 'probleem'.

EDIT: Grote kans dat hij het uit zijn duim zuigt. Ik heb liever bewijs... Alleen gaat dat niet omdat hij hem op de PS2 heeft :schater:...

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:

juidt jij snapt het maar dat is tog heel erg raar of niejt soms hebbe julie dat ook wel eens meegemaakt

Uhmmm, het gaat hem er volgens mij om dat hij de SWAT-Tank krijgt zonder End of the Line :cab:...

Normaliter kan je die niet krijgen zonder Mods, of je moet hem in End of the Line naar je Savehouse toe rijden. Dat is zijn 'probleem'.

EDIT: Grote kans dat hij het uit zijn duim zuigt. Ik heb liever bewijs... Alleen gaat dat niet omdat hij hem op de PS2 heeft :schater:...

Hij zegt toch dat hij eerst 6 sterren had. En tóén die tank zag staan :sigaar:

En t is niet bij ''End of the line'' anders zegt hij dit toch wel.

@VWO-er, Ja sorry, je hebt gelijk. Dit is duidelijk iets heel neps.

Greets,

Pemp :cya:

Bewerkt: door Pemp

Koentje het is niet mogelijk dat je een SWAT tank ziet omdat die alleen voorkomt in de missie: End Of The Line.

Ga maar naar een andere forum neppe berhalen vertellen. :D

Bewerkt: door Carl_Johnson2
Geplaatst:

Koentje je liegt nog steeds want op de missie The End Of The Line kan je niet zomaar 6 sterren hebben.

Geplaatst:
Koentje je liegt nog steeds want op de missie The End Of The Line kan je niet zomaar 6 sterren hebben.

dit topic slaat gewoon nergens op.

Geplaatst:

dit topic slaat gewoon nergens op.

Inderdaad. Verzonnen => slot.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...