Jump to content

[Rel|Final] Blista voor San Andreas.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Deze mod brengt de Blista uit Grand Theft Auto III naar San Andreas. Ik heb de Blista zo aangepast en gëedit zodat hij perfect in San Andreas past. Het heeft me 2 dagen gekost om alles perfect te krijgen. En dat is het nu.

Screens

gallery76zb1.jpg

gallery80mx4.jpg

gallery82kq0.jpg

gallery86wg6.jpg

gallery62yu7.jpg

gallery63ji5.jpg

gallery65fy5.jpg

gallery66gp1.jpg

gallery68py9.jpg

--------------------------------------------------------

Download:

--------------------------------------------------------

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Bewerkt: door DaBeast
Geplaatst:

Ziet er goed uit DaBeast. Ongeveer net zo goed als je vorige model :*D De reflecties zijn ook goed gelukt :) Kortom een goede auto

8/10

Geplaatst:

Het ziet er zeer goed uit, DaBeast! Je wordt steeds beter met het maken van auto's en dat zie je hier ook weer terug. Ga vooral zo door, want je doet het ontzettend goed :klap:

Geplaatst:
Whaha, echt hilarisch wat jij soms kan bedenken, en dat je het dan ook uitwerkt zodat het er goed uitziet is nog mooier!!

Rateje?

:Y

Blista geconverteerd uit GtaIII

In het eerste opzicht ziet alles er goed uit (in het tweede opzicht ook). Er is nog geen mogelijkeid om 'm ingame te testen, dus zal ik het even vanuit de screens moeten doen. Dit voertuig past precies tussen de andere Gta:SA voertuigen!

Ook al heb je 'm uit GtaIII gehaald, het model ziet er goed uit, en de toevoegingen die je zelf hebt gedaan maken 't er ook niet echt lelijker op. Het enigste minpuntje is dat je hier en daar van die grijze strepen ziet, voor een voorbeeldje kijk bij de voor- of achterlichten. Misschien dat je dit ook gewoon de kleur van de auto zou kunnen geven. De wielen die je eronder hebt gezet passen integendeel weer goed bij de auto, al zouden ze iets lichter van kleur mogen zijn :).

Het schademodel ziet er ook goed uit. Lekker kreukelig, me een scheef nummerbord: perfect! Tevens is het euk dat je een keer voor andere 'modderspetters' of 'lakbeschadiging' hebt gekozen, want dit heb ik nog niet eerder gezien (kan ook aan mij liggen omdat het misschien uit GtaIII is).

Over de textures valt weinig te zeggen, want die (met name de voor- en achterlichttextures) zien er beter uit dan de originele Gta:SA textures. Ook lichten ze sterker op dan de lichten van de originele SA voertuigen, wat ook een pluspuntje is. Verder heb je de originele SA reflecties goed op de Blista gekregen..

Misschien zou een (duidelijker) screentje van het interieur nog wat kunnen toevoegen?

Al met al een geslaagde conversie,

8,3/10

PWC, Grtz Puma.

P.S. Ik weet niet of een rate nodig was, maar ik had er gewoon zin in :bier: .

Geplaatst: (bewerkt)

Sorry voor mijn late reactie, maar mijn internet is nu pas aangesloten in mijn nieuwe huis dus tja...

Het is dus zover! Je hebt niet stilgezetenm toen ik er niet was. Goed gedaan DaBeast. Ik ga hem meteen installeren!

:cya:

Echter, ik wil nog wel wat minpunten kwijt:

-De motorkap is nogal hoekig, en die zwarte lijn daarnaast is wat te dik

-Misschien kun je de handling van de rancher veranderen in die van de blista (helemaal onderaan in handling stat old data met blista) dit bestand geef je dan mee

-Het is handig om te vermelden dat veel modifications het niet meer doen bij de blista, waardoor het spel crasht. Of beter, je zou ervoor kunnen zorgen dat ze wel werken, of, ervoor zorgen dat die modifications niet meer verkijgbaar zijn voor de blista

Bewerkt: door $NeoSyp$
Geplaatst:

Laat ik dan ook nog maar reageren.

Heel mooi gedaan Wazuup. Ook zijn de schadeeffecten heel erg realistisch! De motorkap is wat hoekig, maar vor de rest past alles heel erg goed in GTA SA. Alles is hetzelfde gebleven alleen dan in SA. Heel erg mooi gemaakt.

Greetz, WG

Geplaatst:
Laat ik dan ook nog maar reageren.

Heel mooi gedaan Wazuup. Ook zijn de schadeeffecten heel erg realistisch! De motorkap is wat hoekig, maar vor de rest past alles heel erg goed in GTA SA. Alles is hetzelfde gebleven alleen dan in SA. Heel erg mooi gemaakt.

Greetz, WG

Het was DaBeast hoor die dit heeft gemaakt :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...