Donald F. Duck Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2007 Ik heb net VC gespeeld en toen viel me iets raars op. Ik zag geen A meer van Avery Carrington. Oh ja, Two Big Hit is niet gedaan, omdat ik de Havana glitch niet wil. Kan iemand me helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2007 Kijk anders hier even. Een compleet overzicht van de hoofdmissies. Kijk welke missies jij al hebt voltooid en je ziet vanzelf welke missies er volgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2007 Deze missie is niet gelijk na de missie "Demolition" beschikbaar, maar moet eerst geunlockt worden. Avery Carrington vertelt je in de missie "Demoliton Man" dat hij voor een tijdje de stad uit moet, maar binnenkort terug zal komen, en zal dan weer contact met je opnemen. De volgende missie ("Two Big Hit") wordt geunlockt zodra je de missie "Phnom Penh '86" voltooid hebt. Voor een beter overzicht van de missies, raad ik je aan om hier eens een kijkje te nemen. Hier kun je precies zien wanneer een missie beschikbaar wordt gesteld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 14 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2007 Bedankt iedereen. Ik dacht al: huh... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.