Jump to content

mijn website

Recommended Posts

Geplaatst:
wat vinden jullie van de website die ik aan het maken ben? er moeten wel nog plaatjes op.

post-35547-1171475152_thumb.jpg

De header is wat kaal en loopt niet mooi over met de copyright. De balk rechts irriteert wat want er is links geen of onder geen. De achtergrond is te kaal en de content box is ook te kaal. Misschien kan je beter eens tonen als er ook foto's op staan en het helemaal af is zoals je zei. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Hey TQM,

Het is niet de mooiste layout die er is, maar dat had ik ook niet verwacht van iemand die net begint. Het is een erg goed begin voor een beginner! Er is inderdaad nog zat plek voor verbetering, maar toch.. Ik zal je wat tips geven:

* De banner is niet heel erg origineel en loopt niet al te mooi over - hier zou ik nog even naar kijken.

* Het kleurgebruik is wel origineel, maar er komt slechts één kleur in voor, misschien nog wat meer kleurtjes toevoegen. :)

* De plek rechts is inderdaad wat leeg - misschien kun je de layout centreren om een wat "voller" gevoel te creëren, dit kun je doen door de volgende tags:

<center> en </center>

Voor de rest is het een uitstekend begin, je hebt echter nog wel een weg te gaan. Succes hè! :Y

Bewerkt: door ViceAgent
Geplaatst:

Inderdaad zoals hierboven gezegd is de rechterkant wat leeg. Je zou inderdaad 'center' kunnen gebruiken maar je kunt ook je knoppen 'stretchen' zodat je het ongeacht hoe breed je scherm is toch goed kunt zien!

Geplaatst:

Dat ziet er niet slecht uit, hoor. Jammer dat de site nog steeds helemaal naar links staat, maar de plaatjes rechts staan hier wel goed bij. Ik weet niet of je goed bent in het grafische gedeelte, maar minder pixelachtige knoppen en logo zou niet verkeerd zijn.

Geplaatst: (bewerkt)

dat is waar, maar aan de rechterkant van het scherm staat yahoo reclame. weet iemand een andere server om up te loaden, dan gaat die reclame weg, en kan de site in het midden.

900 posts, nog 100 te gaan, kan ik eindelijk mijn titel aanpassen

Bewerkt: door DJ-TQM
Geplaatst:

Ik heb gehoord van FreeHostia. Dat gebruiken een aantal leden op dit forum ook. Zelf ben ik niet bekend met gratis hosts zonder reclame ;)

Geplaatst:

Op www.funpic.de kun je je site uploaden alleen krijg je af en toe een popup in beeld, maar die kan je makkelijk wegklikken. Niet irritant ofzo.

Geplaatst:
Voor zover ik weet heeft Freewebs geen reclame, opslagruimte was volgensmij 50mb, dus voor je site alleen is dat goed genoeg :)

Freewebs toont bovenaan de pagina wel reclame. Eerst was dit een balk, die je door op X te klikken weg kon halen, nu is dit een afbeelding. Het zou ook kunnen dat het per site verschilt, maar je hebt nu wel reclame. Er is in ieder geval geen irritante pop-up ;)

Geplaatst:

Voor zover ik weet heeft Freewebs geen reclame, opslagruimte was volgensmij 50mb, dus voor je site alleen is dat goed genoeg :)

Freewebs toont bovenaan de pagina wel reclame. Eerst was dit een balk, die je door op X te klikken weg kon halen, nu is dit een afbeelding. Het zou ook kunnen dat het per site verschilt, maar je hebt nu wel reclame. Er is in ieder geval geen irritante pop-up ;)

je hebt helemaal gelijk thundercover en ik kan het weten want ik heb zelf ook een freewebs site!!

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik heb even naar de huidige versie van je website gekeken (3 april). Ik zou de achtergrong kleur weer wit maken zoals in het orinele ontwerp, dit past beter bij het blauw. Ook zou ik iets aan je onderschrift veranderen. Maar zeker niet slecht voor een beginner.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...