DJ Vincento Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 (bewerkt) Ik was vandaag eens lekker door de GTA screenshots aan het bladeren ( de officiële ps2 screens) en kwam ik het volgende plaatje tegen: Nu heb ik een vraag over de auto op voorgrond. Ik heb die auto namelijk nog nooit in het spel zelf gezien, waarom staat die dan wel op screenshot? Is dit misschien een auto geweest die erin zou komen, maar die toch geschrapt is? De officiële screenshots zijn immer gemaakt voordat de game uitkwam. Als die auto op de voorgrond toch wel in het spel blijkt te zitten zou ik dit graag willen weten. Bewerkt: 14 februari 2007 door DJ Vincento Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 Ik heb hem zelf ook nog nooit gezien. Je zult best gelijk kunnen hebben, hij zit er denk ik niet in. De FBI-Truck is ook uit het spel gehaald, dus deze auto is niet de enige. Waarom is niet beked. Heel goed gezocht, volgens mij is dit nog niemand opgevallen. Reageren
Bling Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 De officiële screenshots die voor de release vrijgegeven worden, wijken altijd een beetje af van de uiteindelijke versie, wat nu dus ook het geval is. Of dit een geschrapt voertuig is, durf ik niet met zekerheid te zeggen. Ik vind dit voertuig veel overeenkomsten hebben met de 'Fortune'. Ik vind hem er dus erg op lijken, maar ik kan het natuurlijk mis hebben. Het kan zijn dat Rockstar de auto later nog iets aangepast heeft, wat mogelijk is, aangezien deze auto niet een vast model hoefde te hebben omdat hij nog nooit in een eerdere GTA verschenen is. Reageren
michelIII Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 dit is helemaal en raare screen wan op die politieauto staat: LGPD maar er is alleen LSPD LVPD LFPD is San andreas en ik kan die auto ook niet vinden en ik ken hem ook niet Reageren
tompirlet Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 misschien was er nog een deel bij SA? Reageren
Cenzy Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 (bewerkt) De officiële screenshots die voor de release vrijgegeven worden, wijken altijd een beetje af van de uiteindelijke versie, wat nu dus ook het geval is. Of dit een geschrapt voertuig is, durf ik niet met zekerheid te zeggen. Ik vind dit voertuig veel overeenkomsten hebben met de 'Fortune'. Ik vind hem er dus erg op lijken, maar ik kan het natuurlijk mis hebben. Het kan zijn dat Rockstar de auto later nog iets aangepast heeft, wat mogelijk is, aangezien deze auto niet een vast model hoefde te hebben omdat hij nog nooit in een eerdere GTA verschenen is. Ik denk dat lantyz gelijk heeft , want je moet goed naar de bumper kijken , deze auto lijkt er erg sterk op . Ik denk dat het deze ook is , maar ik weet niet zeker .. >>> Door Bling: Lantyz? Volgens mij was die post afkomstig van mij. <<< Edit ==> Mijn Excuses Bling Bewerkt: 16 februari 2007 door Cenzy Reageren
DJ Vincento Geplaatst: 14 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 Als ik het goed zie is er ook iets vreemds met de politie auto's. Het lijken wel de modellen uit GTA3, die uit SA zijn namelijk een stuk lomper. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 (bewerkt) dit is helemaal en raare screen wan op die politieauto staat:LGPD maar er is alleen LSPD LVPD LFPD is San andreas en ik kan die auto ook niet vinden en ik ken hem ook niet misschien was er nog een deel bij SA?Die LGPD is idd wel vaag, ik heb gehoord dat een eiland als Alcatraz is geschrapt, maar het gebouw met die bogen links op de screen (onder het viaduct) lijkt heel sterk op een gebouw wat bij de internationale luchthaven van Los Santos staat. Daarnaast zie ik in de auto veel overeenkomsten met de Fortune zoals Bling (en niet Lantyz) al meldde, het enige wat anders lijkt zijn de velgen. Bewerkt: 14 februari 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
Proximitus Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 Het zou ebst kunnen dat ze voor Los Santos een andere naam in gedachte hadden dan de uiteindelijke naam. Los Grantes ofzo.. Weet ik het Reageren
martje Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 hij komt me wel heel bekent voor Reageren
MartyCeha Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Er zat eerst ook een vet interieur van dat savehouse ten noorden van Madd Dogg's Mansion in, maar dat is ook geschrapt. R* heeft de gewoonte screens met vette dingen erin uit te brengen en ze vlak voor de release te schrappen Reageren
Robf Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Als ik het goed zie is er ook iets vreemds met de politie auto's. Het lijken wel de modellen uit GTA3, die uit SA zijn namelijk een stuk lomper. quoted for truth hij lijkt verdacht veel op de auto uit GTA 3 waarmee je vanaf de brijg wegrijd Kurana?? zoiets in de geest in ieder geval Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Het kan heel goed dat deze auto geschrapt is, er zijn wel meer dingen, denk maar aan Alcatraz of de "Béta Grove" waar ik al eens een topic over maakte. Tenzij er hier iemand van Rockstar is met de béta versie is het onmogelijk deze dingen ingame te krijgen, het enige wat je kan doen is het proberen na te bootsen, maar niemand kan het natuurlijk beter dan Rockstar. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 dit is helemaal en raare screen wan op die politieauto staat:LGPD maar er is alleen LSPD LVPD LFPD is San andreas en ik kan die auto ook niet vinden en ik ken hem ook niet misschien was er nog een deel bij SA?Die LGPD is idd wel vaag, ik heb gehoord dat een eiland als Alcatraz is geschrapt, maar het gebouw met die bogen links op de screen (onder het viaduct) lijkt heel sterk op een gebouw wat bij de internationale luchthaven van Los Santos staat. Daarnaast zie ik in de auto veel overeenkomsten met de Fortune zoals Bling (en niet Lantyz) al meldde, het enige wat anders lijkt zijn de velgen. Het lijkt niet op de luchthaven van Los Santos, het ís de luchthaven van Los Santos. Als je het ronde gebouw op de achtergrond bekijkt, valt op dat dit vlakbij Los Santos Internatiol is. De auto ziet er naar mijn inzicht uit als een soort mix van de Fortune en de Virgo. Als het de Fortune geweest is, dan zullen de velgen op het laatst wel verwisseld zijn voor die van een andere wagen. Reageren
kevvie-12 Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 tis gwoon een ford sierra de mensen hebben hem zeker gedownload ofzo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.