losroyos Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 Eey mensen ik heb dat met die mod geporbeert dat je de auto's van internet in Gta SA kan plaatsen, alles lukt maar dan start ik Gta op en dan druk ik op New game en dan halve wegen het laden loopt die vast weet iemand wat het kan zijn Dan reageert de pc ook helemaal nergens meer op P.S. het is geen virus heb de scanner er al overheen gehaald Reageren
Wazuup Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 Hey losroyos, probeer de mod eens te installeren met de IMG-Tool, dit is wat moeilijker maar je bent zeker van een goed resultaat. Alles staat netjes in dit topic uitgelegd door Flying Dutchman. Veel succes! Reageren
mickey Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 (bewerkt) Waarschijnlijk heb je San Andreas V2.0. En dan kan je San Andreas niet modden. Er is wel een patch te downloaden die dit 'probleem' verhelpt: Patch Hiermee zou hij het wel weer moeten doen. PS: Dit hoort overigens niet in de Textures & Modelling Showroom, maar in de Textures & Modelling Help. Met Vriendelijke Groeten, Mickey @Hier beneden: Je moet, als de patch gedownload hebt, twee keer next klikken, dan bij het volgende scherm, klik je op de puntjes (tenzij de goede San Andreas map er al al staat), en dan heb je als het goed is 1.0 (na de install) Bewerkt: 14 februari 2007 door mickey Reageren
losroyos Geplaatst: 14 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 srry doe dit voor de eerste keer maar hoe moet ik dat dan vedr doen met die patch en dan moet het wel lukken Reageren
losroyos Geplaatst: 19 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 alles is goed gekomen heel erg bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.