Jump to content

wanneer maraton

Recommended Posts

Geplaatst:

wanneer kan je de maraton doen

in ls op santa maria beach kun je doen maar dan krijg ik altijd een tekst van ''no time to cock'' of zoiets

ik snap het niet goed :?:?

Geplaatst:
wanneer kan je de maraton doen

in ls op santa maria beach kun je doen maar dan krijg ik altijd een tekst van ''no time to cock'' of zoiets

ik snap het niet goed :?:?

Kijk hier eens, daar hebben GTA-Freak2 en ikzelf het even uitgelgd. Dan zul je het wel snappen, waarschijnlijk ben jij er niet om zaterdag of op zondag, want je kan alleen in het weekend de maraton doen.

Geplaatst:
ik bedoel eigenlijk wanneer is het weekend ????

Zaterdags en zondag's is het weekend, ik heb gezien dat jij hem op de PS2 hebt, je moet dus op de L1 button drukken, nu zie je alle stats enzo. Rechtsonder staan dan de 1e drie letters van een dag, voor jou moet dat dus sat of sun zijn. Je krijgt geen melding ofzo wanneer het weekend is.

Geplaatst: (bewerkt)

De triatlon kun je alleen starten op zaterdag en zondag.

Als je wilt weten welke dag het is, kun je op de computer daarvoor de TAB-toets ingedrukt houden. Je ziet dan het tabje van je skills (bijvoorbeeld spieren en stamina), en onderaan zie je welke dag het is, in de Engelse afkorting.

Op de andere consoles weet ik het helaas niet, maar het is in ieder geval het schermpje met al je skills waar je het kun zien. Voor meer informatie over de triatlon (of Beat the Cock) kun je hier vinden.

Veel succes. Zorg ook dat je voor de triatlon veel spieren en uithoudingsvermogen (stamina) hebt, dan heb je de meeste kans om te winnen. Maar dat staat ook allemaal in het topic wat ik net noemde, dus dat kun je ook nog even bekijken.

Bewerkt: door Froodooo

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...