chillco14 Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 (bewerkt) wat moet ik me nou bij dit spel voor stellen. echt weer een goed verhaal zoals gta 3 en vice city wat leuk is om te spelen of is het nou iets beter al lcs wat ik bedoel is dus geheel nieuwe dingen in het spel zoals je de gym kreeg in sa >>> Door SummerBase: Gelieve niet de moderator- tag verwijderen. Nogmaals dus: Topic afgesplitst van topic 'GTA VCS PS2 Screens'. <<< Bewerkt: 14 februari 2007 door SummerBase Reageren
Jorair Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 (bewerkt) Of de verhaallijn beter is hang van persoon tot persoon af. Maar er zitten wel 'geheel nieuwe dingen in' zoals je zei. Je kan bv. golfen, ook zwemmen zoals in SA, terug vliegen (wat in lcs niet kon). En er zijn bovendien ook veel meer zijmissies. Denk maar aan: beacht patrol, air rescue, fire copter,... En je kan er bovendien na de missie In the air tonight in het stadium een concert van Phil Collins bijwonen. Het spel is zeker leuk om te spelen, zeker als je bedenkt dat dit voor een handheld is. Bewerkt: 14 februari 2007 door Jorair Reageren
deagle Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 (bewerkt) In GTA : Vice City Stories is de storyline net zo uitgewerkt zoals de storyline van Vice City / San Andreas / III / LCS, alleen zijn de missie's nog beter en uitgewerkter. Persoonlijk vind ik dat Vice City Stories een betere game is dan Liberty City Stories, mede door de stad, graphics en nog zoveel meer . In Vice City Stories zijn veel nieuwe dingen toegevoegd, zoals de ' FireCopter ', ' Air Rescue ', daarnaast ook nog vele nieuwe zijmissie's, zoals ' Crash!! ', ' Swinger's Club ', maar de dingen die in San Andreas nieuw waren komen jammergenoeg niet terug, sommige wel anderen dan weeral niet. Verder is Vice City Stories een ' must - have ' voor iedere Grand Theft Auto Die-Hard ! Bewerkt: 14 februari 2007 door Nicsan Reageren
Mastertuner Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 (bewerkt) wat moet ik me nou bij dit spel voor stellen. echt weer een goed verhaal zoals gta 3 en vice city wat leuk is om te spelen of is het nou iets beter al lcs wat ik bedoel is dus geheel nieuwe dingen in het spel zoals je de gym kreeg in sa Er zijn wel nieuwe dingen in in VCS: Enkele op een rijtje: ° Jetski ° Nieuwe outfits ° Empire buildings ° Nieuwe collectables (red balloons,...) ° Nieuwe 'shops' (Civil Asset Forfeiture Impound,...) ° Andere gangs (Cholos, Los Cabrones,...) ° Andere auto's (De Splitz-6 ATV, quad,... ° En Andere... Dit zijn enkele, ik raad je alleszins WikiGTA aan. Daar vind je alles over de verschillend GTA's Bewerkt: 15 februari 2007 door Mastertuner Reageren
chillco14 Geplaatst: 14 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 kan iemand hier wat mooie screens fixen van het strand met het water enzo en van wat nieuwe dingen? alvast bedankt Reageren
Mastertuner Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 (bewerkt) Misschien is dit topic iets voor jou? Zie eerste post voor enkele screens. Bewerkt: 14 februari 2007 door Mastertuner Reageren
SummerBase Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 Ik heb een vijftien- tal screens voor je gemaakt op het strand van Vice City Stories anno 1984. Ik heb ook diverse tijden gekozen van bepaalde standpunten, maar goed het zal zichzelf wel aangeven. De afbeeldingen zijn in mijn eigendom en gehost op mijn domein inclusief mijn host. Je mag ze dus zonder toestemming niet gebruiken voor eigen zaken. @ Mastertuner: Heb ik inderdaad met de Cheatdevice gemaakt, maar ik heb het spel voledig legaal en bespeel het vanaf de recenste firmware. Hoe dit werkt? Daar mogen we niks over zeggen op dit forum. Reageren
Mastertuner Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 Amai, SummerBase Hoe heb je die gemaakt? Met cheatdevice? Reageren
chillco14 Geplaatst: 15 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 (bewerkt) relaxte screens bedankt lijkt me wel tof spel willen een paar mensen hun mening geven over het spel en waarom je dat vind Bewerkt: 15 februari 2007 door chillco14 Reageren
mastermatti3 Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 das een tof spel er mogen dan misschien een paar bugs in zitten maar het zijn wel alemaal mooie grahpics. en de missies zijn leuk. Reageren
SummerBase Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Ik wil nog wel mijn ervaring met Grand Theft Auto Vice City Stories posten en ik moet zeggen dat die heel erg goed is. Toen ik het spel voor het eerst in mijn PSP deed voelde het direct goed. Het spel opende met het nummer van Foreigner - I want know what love is, op Emotion. Dan komt er één of andere gestoorde hoofd militair oftewel Jerry Martinez en dan kom je direct al in aanraking met de heerlijke Vice City sfeer. Het is echt humor die VC ook zo rijk en fleurig maakte. Als je verder gaat spelen kom je nog leukere dingen tegen, denk aan drugs, handels of opdrachten van diverse gasten. Dit gaat gebeuren in vliegtuigen, helikopters, auto's en natuurlijk op de voet. Vice City Stories is een uitblinker in de PSP sectie als het gaat om varatie. Er zijn erg veel missies te bespelen waaronder de Empire Building functie. Daarin heb je per Empire type meer dan 6 levels minimaal, en dat keer 6. Ook heb je veel zijmissies, submissies en collectabels (dingen die je moet zoeken). Ook kom je de echte sfeer tegen in het spel er wordt bijvoorbeeld missies gedaan met hele rare film gast- Reni Wassulmaier, ook de gebroeders Mendez komen aan bod. Zelfs Phill Collins komt aan de orde, want deze past prima in de jaren 80' sfeer waarin het spel zich bevindt, 1984 het jaar van Vice City Stories. Naast dat, is het weer nog meer verbeterd en er is een ruimer aanbod aan dingen die je kunt doen of bezichtigen. Ook is er een nieuwe plek in Vice City Stories genaamd Fun Fair, daar staat het beroemde Chunder Wheel. Zo kan ik er nog wel veel meer over vertellen, maar de enige die voor jouw kan bepalen of het leuk is dat ben je zelf. Je hebt mijn visie en die mag wel duidelijk zijn, elke GTA- fan zou dit spel moeten hebben, dan is de rest aan jouw. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.