deagle Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Onderwerp: Games Soort design: Signature Size design: Maximum 330 x 140 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Zo snel mogenlijk Graag niet tegen pro's ! Ikzelf zet ook een premade in.
Tunix Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 (bewerkt) Mag ik? Oeh, mijn eerste battle . Trouwens ik ben een noob. Hier is die van mij: Bewerkt: 17 februari 2007 door Tunix
deagle Geplaatst: 15 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 (bewerkt) Natuurlijk mag je, post snel je inzending dan kan ik deze post omvormen tot een start - rate - post ! Het geeft niet dat je ' noob ' bent, ik ben dit namelijk ook . Bewerkt: 15 februari 2007 door Nicsan
deagle Geplaatst: 17 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 (bewerkt) Tunix : Nicsan : Veel succes Tunix ! Edit : Kan een moderator de topictitel aanpassen alstublieft? Bewerkt: 17 februari 2007 door Nicsan
Tunix Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 (bewerkt) Ik wist bijna zeker dat je die sig zou inzetten, ik zag hem al in het Graphics Showroom gedeelte staan . Oja, veel succes! Bewerkt: 17 februari 2007 door Tunix
White Gold Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Ik ga raten . Nicsan: Mooie sig met veel effecten. Mooi gebrushde achtergrond alleen zie ik nergens je naam, alleen een N dat zal dan wel van jouw naam zijn. Tunix: Mooie sig, jij hebt ook een paar mooie effecten gebruikt en bij jou zie ik de naam wel goed. Jouw sig is ook rustiger en dat is meer mijn stijl . Mijn stem gaat naar: Tunix
Radio Es. Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Ik ga raten . Ik ga ook raten . Tunix: Mooie achtergrond, met een mooie font, maar wat ik toch goed zie is dat je rand van je render een beetje is "afgebrokkeld"", (je kan dat verhelpen als je een paar keer op delete klikt als je je render vast hebt). Nicsan: Zeer mooie brushes, mooie render, jammer dat je alleen een N opgeschreven hebt, en zeker nog mooie effecten erin verwerkt. Mijn stem gaat (door die afgebrokkelde render) naar: Nicsan
Tunix Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 Stand is 1-1 en we hebben nog tot vandaag . Zo moet mijn eerste battle niet eindigen! Kom op mensen, stemmen!
Medatom Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 (bewerkt) Mijn stem gaat naar Tunix. Want: Die van Tunix vind ik mooi naar voren komen,erg leuk gedaan. En die van Nicsan vind ik persoonlijke niet zo mooi. Bewerkt: 19 februari 2007 door Medatom
.Djanick Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 ohhjee 2-1 en ik ga stemmen! Tunix: gewoon in totaal een mooie Sig! vind het effect mooi van de render die omhoog kijkt en dat spreekt me ook gelijk het meest aan, vind de effecten erom heen ook erg mooi Niscan: het is een mooie render, vind het jammer dat er niet veel aan de render is gedaan *qua effecten* ja je ziet rechts in de Sig nog een hoofd maar dat is ook erg onduidelijk en vind ik er niet bepaald bij passen. vind de BG ook een beetje vanzelfsprekend, hoop dat je nog iets aan mijn tips kan hebben. mijn stem gaat naar Tunix
deagle Geplaatst: 20 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 [...]Nicsan: [...] vind de BG ook een beetje vanzelfsprekend, hoop dat je nog iets aan mijn tips kan hebben. [...] Jij vindt de background van zelfsprekend omdat ze met brushes zijn gedaan? Wel, dan kan ik je met zekerheid zeggen dat ik de achtergrond heb gemaakt met Brush Strokes en allerlei andere filters. Verder wil ik Tunix ook feliciteren .
Tunix Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Bedankt! Jij ook gefeliciteerd. Jouw sig was ook erg mooi hoor . In ieder geval: Ga zo door .
Recommended Posts