Jump to content

Nicsan vs. Tunix

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Games

Soort design: Signature

Size design: Maximum 330 x 140

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Mag

Tijd van inlevering: Zo snel mogenlijk

Graag niet tegen pro's ^_^! Ikzelf zet ook een premade in.

Geplaatst: (bewerkt)

Mag ik? :engel: Oeh, mijn eerste battle :). Trouwens ik ben een noob.

Hier is die van mij:

post-47895-1171703065.png

Bewerkt: door Tunix

Natuurlijk mag je, post snel je inzending dan kan ik deze post omvormen tot een start - rate - post :clown:!

Het geeft niet dat je ' noob ' bent, ik ben dit namelijk ook :cab:.

Bewerkt: door Nicsan

Tunix :

post-47895-1171703065.png

Nicsan :

splintercellsignaturepnjo4.png

Veel succes Tunix :klap:!

Edit : Kan een moderator de topictitel aanpassen alstublieft?

Bewerkt: door Nicsan

Ik wist bijna zeker dat je die sig zou inzetten, ik zag hem al in het Graphics Showroom gedeelte staan :). Oja, veel succes! :puh:

Bewerkt: door Tunix
Geplaatst:

Ik ga raten :D.

Nicsan: Mooie sig met veel effecten. Mooi gebrushde achtergrond alleen zie ik nergens je naam, alleen een N dat zal dan wel van jouw naam zijn.

Tunix: Mooie sig, jij hebt ook een paar mooie effecten gebruikt en bij jou zie ik de naam wel goed. Jouw sig is ook rustiger en dat is meer mijn stijl :D.

Mijn stem gaat naar: Tunix

Geplaatst:
Ik ga raten :D.

Ik ga ook raten :D.

Tunix:

Mooie achtergrond, met een mooie font, maar wat ik toch goed zie is dat je rand van je render een beetje is "afgebrokkeld"", (je kan dat verhelpen als je een paar keer op delete klikt als je je render vast hebt).

Nicsan:

Zeer mooie brushes, mooie render, jammer dat je alleen een N opgeschreven hebt, en zeker nog mooie effecten erin verwerkt.

Mijn stem gaat (door die afgebrokkelde render) naar: Nicsan

Geplaatst:

Stand is 1-1 en we hebben nog tot vandaag :ch:. Zo moet mijn eerste battle niet eindigen! Kom op mensen, stemmen! :puh:

Mijn stem gaat naar Tunix.

Want:

Die van Tunix vind ik mooi naar voren komen,erg leuk gedaan.

En die van Nicsan vind ik persoonlijke niet zo mooi.

Bewerkt: door Medatom
Geplaatst:

ohhjee 2-1 en ik ga stemmen!

Tunix: gewoon in totaal een mooie Sig! vind het effect mooi van de render die omhoog kijkt en dat spreekt me ook gelijk het meest aan, vind de effecten erom heen ook erg mooi :)

Niscan: het is een mooie render, vind het jammer dat er niet veel aan de render is gedaan *qua effecten* ja je ziet rechts in de Sig nog een hoofd maar dat is ook erg onduidelijk en vind ik er niet bepaald bij passen. vind de BG ook een beetje vanzelfsprekend, hoop dat je nog iets aan mijn tips kan hebben.

mijn stem gaat naar Tunix

Geplaatst:
[...]

Nicsan: [...] vind de BG ook een beetje vanzelfsprekend, hoop dat je nog iets aan mijn tips kan hebben.

[...]

Jij vindt de background van zelfsprekend omdat ze met brushes zijn gedaan? Wel, dan kan ik je met zekerheid zeggen dat ik de achtergrond heb gemaakt met Brush Strokes en allerlei andere filters.

Verder wil ik Tunix ook feliciteren ;).

Geplaatst:

Bedankt! Jij ook gefeliciteerd. Jouw sig was ook erg mooi hoor ;). In ieder geval: Ga zo door :).

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...