Twankala Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 ik krijg photoshop waarschijnlijk zaterdag, en dan ga ik natuurlijk de hele tijd eraan werken!!! maar het zou handig zijn als ik de afkortingen een beetje weet: zoals render en border enzo. ik hoop dat jullie kunnen helpen! twankala Reageren
RonaldVC Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Lees de PhotoShop Guide even door, daar staat heel duidelijk uitgelegd wat alles nou precies betekend en hoe je het kan gebruiken. Daarna kan je gewoon een aantal tutorials volgen, die je ===>hier<=== kan vinden.. Reageren
Twankala Geplaatst: 15 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 maar hier staat niet wat alles betekent >>> Door RonaldVC: Maak even een lijstje met de afkortingen die je graag wilt weten, zo maak je het antwoorden op jouw vraag een stuk makkelijker. Je kan je lijstje gewoon in deze post editten.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.