Puma Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Vandaag vond ik het maar eens tijd worden dat ik een nieuwe sig ging maken, en dit is eruit gekomen: Ik heb er lang aan gewerkt, eerste een puma logo van internet gemaakt, toen met 3 lagen (ik werk met PaintShopPro) een tweede logo eroverheen gezet, zodat het leek of hij een soort schaduw had. Daarna heb ik lijntjes zitten trekken (duurde beetje lang ) zodat je dat 3d effect kreeg. Ik sloeg op, maar vond dat het wel leuk zou zijn als ik er een animatie van zou maken. Dat is ervan geworden, en na wat gekleur is bovenstaande sig het resultaat... Ik wou de aparte delen/plaatjes van de animatie eerste sneller op elkaar laten volgen, maar op een of andere manier wordt dat door Imageshack versloomd.. PWC, Grtz Puma. Reageren
Golden Nugget Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Ik vind dit een vette sig hoor.... mooie effecten alleen het is niet zo druk dus 7/10 Reageren
Puma Geplaatst: 15 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Zou leuk zijn als je er ook bij zou zetten wat 'm dan "drukker" zou kunnen maken . Reageren
White Gold Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Ik vind hem al druk genoeg. Je krijgt een 7, want echt mooi vind ik hem niet door de kleuren en de A is misvormd. Reageren
hardcore_bob Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Hij gaat iets te snel vind ik (tenminste zo gaat hij bij mij...) Reageren
Puma Geplaatst: 15 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 (bewerkt) Ok, ik heb nu 4 versies gemaakt: 1: 2: 3: 4: En nu wil ik weten welke jullie de mooiste vinden . Edit: He dat ziet er wel funny uit: ze bewegen apart van elkaar, de ene gaat omhoog en de andere omlaag, de 3de zit op de helft etc. Bewerkt: 15 februari 2007 door Puma Reageren
Golden Nugget Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Ik zou voor de laatste kiezen daar zitten mooie kleuren in Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.