Jump to content

Nieuwe sig - Puma logo -

Recommended Posts

Geplaatst:

Vandaag vond ik het maar eens tijd worden dat ik een nieuwe sig ging maken, en dit is eruit gekomen:

gezonkenpumaanimatiesneqc7.gif

Ik heb er lang aan gewerkt, eerste een puma logo van internet gemaakt, toen met 3 lagen (ik werk met PaintShopPro) een tweede logo eroverheen gezet, zodat het leek of hij een soort schaduw had. Daarna heb ik lijntjes zitten trekken (duurde beetje lang :cab: ) zodat je dat 3d effect kreeg. Ik sloeg op, maar vond dat het wel leuk zou zijn als ik er een animatie van zou maken. Dat is ervan geworden, en na wat gekleur is bovenstaande sig het resultaat... Ik wou de aparte delen/plaatjes van de animatie eerste sneller op elkaar laten volgen, maar op een of andere manier wordt dat door Imageshack versloomd..

PWC, Grtz Puma.

Geplaatst:

Ik vind hem al druk genoeg. Je krijgt een 7, want echt mooi vind ik hem niet door de kleuren en de A is misvormd.

Geplaatst: (bewerkt)

Ok, ik heb nu 4 versies gemaakt:

1: 10882380yy5.gif

2: 29207565ej9.gif

3: 11123998uu1.gif

4: 84461627dp0.gif

En nu wil ik weten welke jullie de mooiste vinden :engel: .

Edit: He dat ziet er wel funny uit: ze bewegen apart van elkaar, de ene gaat omhoog en de andere omlaag, de 3de zit op de helft etc.

Bewerkt: door Puma

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...