mike Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 Ik heb bij een vriend die het spel al 100% heb uitgespeeld. Terug naar Vice en Liberty City geweest. Aangezien ik geen PS2 heb, kan ik dit niet zelf spelen Maar het is wel zo. Dus plaats ff een aantal reacties. Of jullie al wat hebben gevonden. Mike Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wiegy Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 Heb je het zelf gezien of zei hij het tegen jouw? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenTheMen Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 Ik denk dat het niet zo is maar ik heb al 2 vrienden van me ook al over terug naar liverty city horen praten maar vice? Deze geruchten vielen volgensmij ook al voordat het spel uitkwam maar dat weet ik niet zeker. Maar ik zelf geloof er niet in Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 Liberty city kan idd maar vice city <_< je liegt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenTheMen Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 jah vice city leek emook al onmogelijk maar hoe kan je dan naar liberty city want in geruchten kom je niet te weten hoe het kan, maar jah de meeste geruchte zijn ook maar bulshit Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mart Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 voor EEN MISSIE moet je terug naar liberty city maar daarna kan je ook niet trug, ook kan je niet door heel liberty city maar alleen voor een gebouw in het het gewbouw Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 Je moet in een missie naar gta 3 toe vliegen maar het is soort een stukje film en dan kom je in een drugbaron huis van gta 3 is wel lachen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mathijsie Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 ja maar voor de rest kan je niet naar liberty cit dus vergeet dat maar gouw wat je gehoord hebt mike Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 Je moet in een missie naar gta 3 toe vliegen maar het is soort een stukje film en dan kom je in een drugbaron huis van gta 3 is wel lachen Je gaat naar een Bistro nml. Maro's Bistro (zoals de missie ook heet). Voor de GTA3 spelers: je moest daar een auto met een bom neerzetten om iemand op te blazen na z'n eten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutsj Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 Idd.. je gaat naar die Bistro.. En jezelf een ''gta master'' noemen als je dat voor een landhuis aanziet?.. schande En in SA naar VC gaan? geloof er niks van.. eerst zien dan geloven.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 Als je gta sa speel en je bent in liberty city voor die missie moet je een heleboel mannetjes doodknallen en dan weer terug vliegen! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 je kan naar Liberty City maar niet naar vice closed Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts