Jump to content

spel niet op de computer verschenen

djumpy

Recommended Posts

he mensen ik ben nieuw en ik wil gelijk al iets vragen.

ik vind GTA hardstikke leuk maar vind het jammer dat sommige versies niet op de pc uitkomen.

ik was al heel opgelucht toen ik te horen kreeg dat gta SA ook op de pc uitkwam.

wij hebben alleen een computer een een playstation 1 dus ver kunnen we nie komen met de nieuwste spellen zo kan ik dus sommige GTA's niet spel en dat vind heeeel jammer :cry::erm:

maar nu is GTA Liberty City Stories nog nie verschenen op de pc en ze zijn al; een andere aan het maken.

die van vice city stories.

dus mijn vraag wat is jullie mening over dat sommige niet op de pc uitkomen.

gr nieuwkomer >>djumpy

Delen op andere websites

Tsja, we hebben het in dit forum al vaker gehad over het feit da LCS en VCS niet op PC uitkomen en ook de toekomstige GTA IV zal (in eerste instantie althans) niet voor de PC verschijnen. En persoonlijk vind ik dat net zo jammer als jij, want ook ik heb alleen een PC thuis staan en géén PS2, PS3, Xbox of aanverwante console. Dus ook ik moet het nog steeds met San Andreas doen.

Maar of we het nou erg vinden of niet, het feit ligt er en over dit onderwerp werd al veel geschreven (blader dit forum maar eens door). Dus onderwerp gesloten. Welkom trouwens nog op het forum, hopelijk vind je het hier gezellig genoeg om nog lang te blijven :Y

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...