Rivel Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Hallo allemaal! Ik was wat aan het kijken naar de prikborden in de Politiebureaus en dit vond ik in het politiebureau in LV: Is dat geen man uit GTA 3 of een ander spel want hij komt me bekend voor! Rivel >>> Door Bling: Topic titel aangepast op verzoek van Boris H. <<< Reageren
Lantyz Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Voor zover ik weet is het niet iemand uit GTA III, maar James Earl Cash uit Manhunt. Er staat al wel een regel over in Easter eggs (GTA San Andreas) op de wiki, maar de beschrijving is nog niet uitgewerkt. Reageren
Rivel Geplaatst: 15 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Dus, is dit een nieuwe easter egs? Rivel Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 (bewerkt) Nee Hij was al wel bekend maar die pagina is nog niet uitgewerkt Bewerkt: 15 februari 2007 door Da Phoenix Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 De foto van James Earl Cash hangt ook veel in het SFPD politiebureau, die alleen toegankelijk is via de Hidden Interior Universe. Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Het prikbord in LVPD gebruikt hetzelfde texture als die in SFPD. Reageren
the max Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 volgens mij bedoelt hij de bovenste foto, niet Cash uit Manhunt Reageren
MartyCeha Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 (bewerkt) De bovenste foto is van Tenpenny Misschien verwar je hem met 8-ball? Bewerkt: 16 februari 2007 door MartyCeha Reageren
the max Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 ja inderdaad, ik zag het niet zo goed Reageren
Boris H. Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 (bewerkt) Misschien kan een mod de topic titel aanpassen omdat blijkt dat het niet de man uit GTA III is maar James Earl Cash uit Manhunt. Wat overigens een zeer goeie game is Gratz, Boris H. >>> Door Bling: Oké. Gelieve dit soort vragen voortaan over PB doen, aub. Een (kleine) bump met enkel deze toevoeging is namelijk niet echt nuttig. <<< Ok, komt in orde! Bewerkt: 28 februari 2007 door Boris H. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.